ایتنا – شرکت Vonage یکی از شرکتهای خوش نام در عرصه سیستمهای مدیریت فرایند کسب و کار محسوب میشود و در این میان این شرکت به عرضه یک محصول ویژه برای مدیریت سفارشهای مشتریان دست زده است که میتواند برای شرکتها بسیار مفید باشد.
Vonage و عرضه نرمافزار مدیریت سفارشهای مشتریان
22 دی 1393 ساعت 3:00
ایتنا – شرکت Vonage یکی از شرکتهای خوش نام در عرصه سیستمهای مدیریت فرایند کسب و کار محسوب میشود و در این میان این شرکت به عرضه یک محصول ویژه برای مدیریت سفارشهای مشتریان دست زده است که میتواند برای شرکتها بسیار مفید باشد.
شرکت Vonage یکی از شرکتهای خوش نام در عرصه سیستمهای مدیریت فرایند کسب و کار محسوب میشود و در این میان این شرکت به عرضه یک محصول ویژه برای مدیریت سفارشهای مشتریان دست زده است که میتواند برای شرکتها بسیار مفید باشد.
به گزارش ایتنا از فراگستر به نقل از kissflow، این سیستم جدید، Custom Built Management Solution نام نهاده شده است و به کمک آن شرکت Vonage میتواند به کاربران اجازه بدهد که حجم عظیم سفارشها را به سادگی و با بالاترین بازدهی مدیریت کنند.
این سیستم جدید در حقیقت بخشی از سامانه مدیریت فرایند کسب و کار محسوب میشود و در طول مدت زمانی کوتاه توانسته است تا شمار مخاطبین و اعضای خود را در حال رشد ببیند.
در این میان مشکل اصلی روشهای عادی مدیریت سفارشهای مشتریان نیز پیچیدگی فرایند اجرای برخی از قسمتهای آن است که میتواند در نهایت به پیچیدهتر شدن سیستم مدیریت فرایند کسب و کار منتهی شود.
کد مطلب: 33918
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/33918/vonage-عرضه-نرم-افزار-مدیریت-سفارش-های-مشتریان