کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عرضه نرم‌افزار جدید مدیریت منابع سازمانی مبتنی بر فضای ابری

11 بهمن 1393 ساعت 15:32

ایتنا - این محصول نسل جدید نرم‌افزارهای مدیریت منابع سازمانی محسوب می‌شود که کلیه خدمات آن مبتنی بر فضای پردازش ابری در اختیار سازمان‌ها قرار می‌گیرد.




شرکت استرالیایی تولیدکننده نرم‌افزارهای حسابداری MYOB محصول جدیدی را در حوزه ابزارهای مدیریت منابع سازمانی مبتنی بر فضای ابری روانه بازار کرده است که با نام MYOB Advanced شناخته می‌شود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، این محصول برای سازمان‌های متوسط و بزرگ ساخته شده است و به گفته شرکت سازنده، با نرم‌افزارهای EXO سازگاری دارد و به همین خاطر سازمان‌ها برای استفاده از آن نیازمند حذف سیستم قبلی خود نیستند.

"تروار لیبورن"(Trevar Leybourne) مدیر توسعه محصولات MYOB گفت: «ما می‌خواهیم محصولی را در اختیار سازمان‌های متوسط و بزرگ قرار دهیم که می‌تواند یک راهکار جامع مبتنی بر فضای پردازش ابری باشد و تمام نیازهای مربوط به حوزه مدیریت منابع سازمانی را برطرف کند.»

این محصول نسل جدید نرم‌افزارهای مدیریت منابع سازمانی(ERP) محسوب می‌شود که کلیه خدمات آن مبتنی بر فضای پردازش ابری در اختیار سازمان‌ها قرار می‌گیرد و ضمن کاهش هزینه‌های سازمانی، خدمات خود را به صورت آسان‌تر ارایه می‌دهد.

 

لازم به ذکر است که شرکتMYOB اکتبر گذشته سرمایه‌گذاری ۱۳.۳ میلیون دلاری روی شرکت آمریکایی Acumatica انجام داده بود و هم‌اکنون نرم‌افزار MYOB Advanced را به کمک آنها تولید کرده است.

بر اساس اخبار منتشر شده، خدمات ابری Amazon Web Services که با نام AWS هم شناخته می‌شود، سرور میزبان MYOB Advanced خواهد بود.
 


کد مطلب: 34423

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/34423/عرضه-نرم-افزار-جدید-مدیریت-منابع-سازمانی-مبتنی-فضای-ابری

ايتنا
  https://www.itna.ir