ایتنا- اپل به راز تسخیر قلب ثروتمندان چینی پی برده است!
ظاهرا اپل به راز تسخیر قلوب ثروتمندان چینی پی برده، زیرا توانسته به محبوبترین برند در میان این افراد مبدل شود.
به گزارش ایتنا از فارس، در این کشور نه تنها فروش آیفون از فروش دیگر گوشیهای هوشمند در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۴ پیشی گرفته، بلکه اپل توانسته در رقابت با دیگر برندهای پولساز همچون Louis Vuitton و Hermès گوی سبقت را برباید و کاری کند که ثروتمندترین افراد این کشور ترجیح دهند برای هدیه دادن تولیدات آن را انتخاب کنند.
اگر چه دولت چین با حرکت جامعه این کشور به سمت مصرف بیش از حد کالاهای لوکس و تجملی موافق نیست، اما طبقه مرفه چین ترجیح میدهند با خرید محصولات گران قیمت خود را از دیگران متمایز کنند. در این میان سلیقه این افراد هم تغییر کرده و به سمت خرید محصولات فناوری با کاربرد بیشتر مانند آیفون و ساعت هوشمند حرکت کردهاند.
با نزدیک شدن به سال نوی چینی، رونق بازار خرید و فروش افزایش یافت و اپل هم به خوبی در حال کسب سود از این بازار است.
در میان شرکتهای مختلف به غیر از اپل، سامسونگ هم توانسته در جمع ۱۰ شرکت مورد توجه طبقه مرفه این کشور حاضر باشد.
فهرست ۱۰ شرکت برتر و مورد توجه مردان مرفه چین برای خرید هدیه به شرح زیر است: Apple، Louis Vuitton، Gucci، Chanel، Montblanc، Moutai، Hermès، Cartier، Bulgari، Samsung.
این فهرست در مورد زنان مرفه چینی به شرح زیر است: Apple، Chanel، Louis Vuitton، Dior، Hermès، Cartier، Tiffany، Giorgio Armani، Samsung، Gucci.