ایتنا- مایکروسافت در راستای تعریف ماموریتهای جدید برای خود به خرید شرکتهای نوپا و خلاق روی آورده است.
هزینه 100 میلیون دلاری مایکروسافت برای خرید تقویم همراه
خبرگزاری فارس , 20 بهمن 1393 ساعت 13:55
ایتنا- مایکروسافت در راستای تعریف ماموریتهای جدید برای خود به خرید شرکتهای نوپا و خلاق روی آورده است.
شرکت نرم افزاری مایکروسافت در راستای تعریف ماموریتهای جدید برای خود به خرید شرکتهای نوپا و خلاق روی آورده است.
به گزارش ایتنا از فارس، این شرکت در همین راستا قصد دارد با صرف هزینهای ۱۰۰ میلوین دلاری شرکت سانرایز سازنده برنامه همراه تقویم را خریداری کند.
این شرکت برنامههای متنوعی را برای کاربران همراه و همین طور رایانههای رومیزی عرضه میکند که با آیفون، آیپد،اندروید و ... سازگاری دارد.
این برنامهها برای کاربران ویندوز و مک هم قابل دسترس است.
دسترسی به این تقویمها از طریق گوگل، آیکلود و Microsoft Exchange و همین طور طیف گستردهای از برنامههای ثالث ممکن است.
امکانات متنوع این تقویمها موجب محبوبیت آنها در میان کاربران علاقمند شده است.
به نظر می رسد هدف مایکروسافت از این خرید افزایش پشتیبانی از پلاتفورم های رقیب در تولیدات و محصولاتش است.
مایکروسافت اولین بار با عرضه نسخه ای از آفیس که با iOS سازگار بود این رویه تازهاش را به اثبات رساند.
آخرین بار مایکروسافت با پرداخت ۲۰۰ میلیون دلار برای خرید Acompli امکانات برنامههای این شرکت را به نسخه همراه اوت لوک افزود.
خریدهایی از این دست از سرمایه گذاری سنگین مایکروسافت در حوزه محصولات همراه خبر میدهد.
شرکت سان رایز که در سال ۲۰۱۲ تاسیس شده با جمع آوری ۸.۲ میلیون دلار سرمایه از شرکتهای مختلف سرمایهگذاری کار خود را آغاز کرد.
کد مطلب: 34608
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/34608/هزینه-100-میلیون-دلاری-مایکروسافت-خرید-تقویم-همراه