ایتنا - این داشبورد جدید مانند ابزاری است که پیشتر برای سرویس Google Apps ارایه شده بود.
مشترکان سرویس خدمات پردازش ابری Cloud Platform گوگل هماکنون میتوانند در مواقعی که این سیستم از دسترس خارج میشود، مدیریت بهتری بر ابزارهای مورد نظر خود داشته باشند.
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، این اتفاق به واسطه عرضه داشبورد جدیدی صورت گرفته که گوگل آن را به صورت اختصاصی برای سرویس Cloud Platform راهاندازی کرده است.
این داشبورد جدید مانند ابزاری است که برای سرویس Google Apps ارائه شده بود تا هر زمان که خدمات پست الکترونیکی Gmail یا دیگر ابزارها از دسترس خارج شدند، کاربران بتوانند از آن استفاده کنند.
داشبورد جدید گوگل برای پلتفورم خدمات ابری در حالت بتا عرضه شده است و که هفت منطقه در بازار جهانی که خدمات Cloud Platform را مورد استفاده قرار میدهند، میتوانند با یک بهروزرسانی ساده آن را در اختیار بگیرند.
این داشبورد به صورت پشفرض میزان سلامت خدمات ابری مربوطه طی هفت روز گذشته را نشان میدهد و کاربران میتوانند با کلیک کردن روی گزینه «نمایش خلاصه و تاریخچه»، تصویر جامعتری از ۹۰ روز گذشته را در اختیار بگیرند.
البته باید توجه داشت که این ابزار جدید به منظور جایگزین شدن با هیچ یک از سرویسهای کنونی گوگل عرضه نشده است و در عوض، از آن برای به صورت هماهنگ با ابزارهای کنونی از جمله Status Dashboard RSS استفاده میشود تا کاربران سازمانی ابزارهای توانمندتری در اختیار داشته باشند و بتوانند همواره بهروز باشند.