کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گلایه مشتریان از اختلال‌های ADSL

مخابرات تهران: قطعی حادی نداشته‌ایم

خبرگزاری فارس , 11 اسفند 1393 ساعت 10:54

ایتنا-صیدی: قطع وصلی اینترنت به دلیل کافی نبودن آدرس IP بوده است.




درحالیکه ادامه‌دار شدن قطع و وصل‌های مکرر ADSL مخابرات صدای مشترکان را درآورده و سابقاً این مشکل ناشی از کمبود IP‌ عنوان می‌شد، این بار مدیرعامل شرکت استان تهران می‌گوید: مشکل IP برطرف شده و مشکل قطعی حادی نیز نداریم.


به گزارش ایتنا از فارس، اختلال در سرویس اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات مدتی است ادامه‌دار شده است.

پیش از این مشترکان سرویس ADSL مخابرات اعلام می‌کردند که با قطع و وصلی‌های مکرر در سرویس مواجه‌اند که علت این امر از سوی مسئولان مخابرات کمبود IP آدرس اعلام شد.

این طور عنوان شده بود که مخابرات در حال تقویت IPهای شبکه برای توسعه است و با توجه به تعداد بالای مشترکان ADSL مخابرات، نمود اختلال برای آنها منطقی است.

علیرغم گذشت چند ماه از این اعلام، اما هنوز مشترکان سرویس ADSL مخابرات از کیفیت سرویس و اختلال‌های مقطعی گلایه‌ می‌کنند.

وحید صیدی مدیرعامل شرکت استان تهران در واکنش به اینکه اختلال و مشکل قطعی‌های مکرر سرویسADSL که پیش از این ناشی از کمبود IP عنوان شده بود، اخیرا افزایش یافته، اظهار داشت: هم اکنون مشکل IP برطرف شده و برای سال آینده نیز در حال تهیه IP آدرس هستیم.

مدیرعامل شرکت استان تهران در پاسخ به این سؤال که پس اختلا‌ل‌ها و قطعی و وصلی‌های مقطعی از چه مشکلی ناشی می‌شود، گفت: اخیرا مشکل قطعی حاد در استان تهران نداشتیم و باید این موضوع را بررسی کنیم.


کد مطلب: 34948

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/34948/گلایه-مشتریان-اختلال-های-adsl

ايتنا
  https://www.itna.ir