ایتنا- با افزایش تقاضای مشتریان در استفاده از خدمات مخابراتی ،توسعه این بخش در اولویت کارها قرار گرفت.
سرمایهگذاری 2 هزار میلیارد تومانی در بخش تلفن
خبرگزاری ايسنا , 18 فروردين 1394 ساعت 11:36
ایتنا- با افزایش تقاضای مشتریان در استفاده از خدمات مخابراتی ،توسعه این بخش در اولویت کارها قرار گرفت.
افزایش میزان تقاضای مشتریان در استفاده از خدمات مختلف مخابراتی و نیاز روزافزون به ارتباطات، توسعه این بخش را در اولویت اول کارها قرار داده بنابراین در سال جاری برنامه ۲۰۰۰ میلیارد تومان سرمایهگذاری در بخش تلفن ثابت پیشبینی شده است.
به گزارش ایتنا از ایسنا، کاظم ابراهیمی - مدیرعامل شرکت مخابرات ایران - که در نخستین جلسه کاری سال ۱۳۹۴ با مدیران شرکتهای مجموعه مخابرات ایران سخن میگفت با بیان این مطلب اظهار کرد: مخابرات با گستردگی که در بخشهای مختلف کشور دارد ، در ارائه خدمات الکترونیکی و مبتنی بر IT ، جایگاه ویژهای در برنامههای کلان توسعهای پیدا کرده است.
وی با اشاره به شعار همدلی وهمزبانی دولت و ملت که از سوی مقام معظم رهبری در سال جدید، اعلام شده است تاکید کرد: اگر این همدلی را به خوبی بین خود و مشتریان ایجاد کنیم، درصد موفقیت کارها بالا خواهد رفت.
ابراهیمی ضمن تاکید بر بردباری و مقاومت ارزنده مردم کشور در موانع و مشکلات اقتصادی و اجتماعی گفت: این مردم شایستگی برخورداری از بهترین خدمات مخابراتی را دارند.
بنابراین باید در سال ۱۳۹۴، بیش از سالهای گذشته، بر روی ارائه خدمات مختلف حوزه ICT و افزایش کیفیت آنها، متمرکز شویم.
وی وجود مشکلات و موانع را از بدیهیات هر کاری دانست و گفت: تا مشکلات و چالشها در کار نباشد ، مطمئنا زیباییها و آسودگی خود را به خوبی نشان نخواهد داد.
ابراهیمی خطاب به مدیران عامل شرکتهای مخابرات استانها اظهار کرد: در سال ۱۳۹۴، برای رسیدن به اهداف شرکت باید بیش از سالهای گذشته تلاش کنیم.
وی در پایان از تمامی مدیران خواست با سرلوحه قرار دادن شعار امسال مقام معظم رهبری و اهمیت دادن به همگرایی در بخشهای مختلف شرکت در سال جدید ، به تحقق " مشتری مداری و سودآوری " برای شرکت، کمک کنند.
کد مطلب: 35377
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/35377/سرمایه-گذاری-2-هزار-میلیارد-تومانی-بخش-تلفن