ایتنا- گوگل قصد دارد با استفاده از تاکتیکهای جدید مخاطبان تبلیغات هدفمند خود را دقیقتر انتخاب کند.
گوگل که سالهاست از روشهای مختلفی برای نمایش تبلیغات هدفمند و منطبق با علائق و سلیقه کاربران استفاده میکند، قصد دارد اقدامات جدیدی در این زمینه به عمل آورد.
به گزارش ایتنا از فارس، گوگل قصد دارد در این زمینه از تاکتیکهای جدیدی استفاده کند تا بتواند مخاطبان تبلیغات هدفمند خود را به طور دقیقتری انتخاب کند.
این شرکت با برخی فروشگاهها و مؤسسات خرده فروشی وارد مذاکره شده تا بر مبنای آدرسهای ایمیل کاربران آگهیهایی را برای آنها به نمایش بگذارد.
مزیت این کار آن است که گوگل خواهد دانست مشتریان محلی هر مغازه چه کالاهایی را در هفتهها و ماههای گذشته خریداری کردهاند و سپس تبلیغات و آگهیهای مرتبط را در زمان جستجوی این افراد در گوگل برایشان به نمایش میگذارد.
با اجرای این طرح احتمال نمایش تبلیغات تصادفی برای کاربران به حداقل میرسد.
اجرای این طرح به تدریج آغاز شده تا طیف وسیعی از کاربران گوگل را در سال ۲۰۱۵ شامل شود. این شرکت خود اظهارنظری در این زمینه نداشته است.