لینکدین به تازگی استارتآپ رفرش را خریداری و به خود ضمیمه نموده است.
این در حالی است که چندی پیش خبر خریده شدن لیندا دات کام توسط لینکدین بر روی خروجی خبرگزاریها قرار گرفت.
بین این دو معامله فقط یک روز فاصله بوده است.
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از النهار، این شرکت نوپای آمریکایی که فقط سه سال از عمر آن میگذرد، به جمعآوری دادههای مربوط به کاربران شرکتکننده در مصاحبههای شغلی مبادرت میورزد.
این دادهها حوزه وسیعی را شامل میشود؛ از اطلاعات وبلاگی و مقالات خبری گرفته تا پستهای فیسبوک و مشاهدات شخصی.
Refresh که بر روی ابزار هوشمند نصب میشود، قادر است کاربران را در سریعترین زمان ممکن به یکدیگر مرتبط نماید.
این ارتباطات بر مبنای اطلاعات شرکتها و افرادی که برای تصدی شغل خاصی اعلام آمادگی کردهاند، استوار است.