ایتنا- اگر تبلیغات ویدوئویی بر روی سایتی غیر از یوتیوب میزبانی شوند شانس دیده شدنشان به نصف کاهش مییابد.
91 درصد ویدیوهای تبلیغاتی در سایت یوتیوب است
خبرگزاری فارس , 19 ارديبهشت 1394 ساعت 15:30
ایتنا- اگر تبلیغات ویدوئویی بر روی سایتی غیر از یوتیوب میزبانی شوند شانس دیده شدنشان به نصف کاهش مییابد.
بر اساس بررسیهای به عمل آمده توسط گوگل در حالی که ۹۱ درصد از ویدیوهای تبلیغاتی در سایت یوتیوب دیده میشوند این رقم در مورد دیگر سایتها تنها ۵۴ درصد است.
به گزارش ایتنا از فارس، گوگل با تحلیل دادههای پلاتفورمهای عمده نمایش تبلیغات ویدئویی در ماه آوریل به این نتایج دست یافته است.
بر این اساس ۷۶ درصد از آگهیهای دیده نشده در زبانه پیش زمینه اجرا شده و باقی مانده آنها هم در مدت دو ثانیه توسط کاربر از معرض دید کنار رفتهاند و این کار معمولا با حرکت دادن پنجره مرورگر به سمت پایین رخ داده است.
بر همین اساس هر چه نمایشگر فایلهای ویدیویی بزرگتر باشد احتمال مشاهده آن توسط کاربر بیشتر است.
همچنین تلفن همراه با ۸۳ درصد مشاهده، محبوبترین ابزار مشاهده فایلهای ویدیویی است.
رتبه دوم با ۸۱ درصد متعلق به تبلتها و رتبه سوم با ۵۳ درصد مشاهده مربوط به رایانههای رومیزی است.
کد مطلب: 35942
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/35942/91-درصد-ویدیوهای-تبلیغاتی-یوتیوب