رگولاتوری: مخابرات هیچ تصمیم و برنامهای برای توسعه ندارد
ایتنا- رگولاتوری: عملکرد مخابرات نشان داده که مدیریت این شرکت به فکر جبران عقبماندگی و بروزرسانی برای ارائه خدمات به مردم نمیباشد.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به اظهارنظر شرکت مخابرات ایران مبنی بر ارائه برنامه توسعه مخابرات به دبیرخانه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات واکنش نشان داد.
به گزارش ایتنا از ایسنا، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: براساس بند ۹ مصوبه ۱۸۴ کمیسیون درخصوص تعرفه مکالمه تلفن ثابت و همراه، «شرکت مخابرات ایران مکلف شده بود برنامه سرمایهگذاری و توسعه کمی و کیفی شبکه موضوع پروانهاش را تا تاریخ ۹۳/۶/۳۱ به کمیسیون ارائه و حسب تصمیم کمیسیون اقدامات لازم را در این خصوص به عمل بیاورد» که تا آن تاریخ چنین برنامهای به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارسال نگردید.
آنچه در متن نامه منتشر شده به امضای مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی که پنج ماه پس از تاریخ مقرر ارسال شده است، صرفاً یک جزوه حاوی یک پاورپوینت درخصوص عناوین برنامههای توسعهای شرکت مخابرات ایران و برنامه تغییر ساختار سازمانی و فنی در این شرکت بوده و فاقد برنامههای توسعه کمی و کیفی بویژه در شبکه تلفن ثابت بوده است.
ضمن آنکه این برنامه باید به صورت یک بسته کامل حاوی پروژهها، زمانبندی اجرائی، اعتبارات منظور شده و نحوه اجرای آن باشد و به تائید هیات مدیره و مجمع شرکت مذکور نیز رسیده باشد تا پشتوانه اجرایی داشته و بتوان بر مبنای آن، برنامههای توسعه شرکت را پیگیری کرد.
متاسفانه عملکرد شرکت مخابرات ایران در طول سالهای گذشته نشان داده است که مدیریت این شرکت به فکر جبران عقبماندگی، توسعه شبکه و بروز رسانی آن برای ارائه خدمات مطلوب به مردم نبوده است و تصمیمات اخیر مجمع شرکت مخابرات ایران نیز نشان میدهد این شرکت هیچ برنامه و تصمیم جدی برای توسعه و بهبود شبکه خود را ندارد.
بدیهی است با حضور رقبای جدی برای خدمات تلفنی در حوزه تلفن همراه، صرف افزایش تعرفههای تلفن ثابت بدون تغییر در پارادایم ارایه خدمات، نمیتواند به حل مشکلات شرکت مخابرات ایران در این خصوص کمک کرده و صرفاً باعث خروج منابع بیشتر به نفع سهامداران عمده خواهد گردید.
تازه فهمیدید؟
اینا تنها چیزی که بش فکر میکنند پوله.
تو روز روشن از ترافیک کاربرا میدزدند...سرویس اشغال میدند...پشتیبانی که فقط یه اسمه!
چرا باهاشون برخورد نمیشه؟
معلومه همچین قصدی ندارند. تنها هم و غمشون اینه که کمتر خرج کنند و بیشتر در بیارن. رضایت مردم براشون کوچکترین اهمیتی نداره. چرا باید اهمیت داشته باشه؟ نگران چی باید باشند؟ به کدوم رقیب باید ببازند؟
اینا تنها چیزی که بش فکر میکنند پوله.
تو روز روشن از ترافیک کاربرا میدزدند...سرویس اشغال میدند...پشتیبانی که فقط یه اسمه!
چرا باهاشون برخورد نمیشه؟