ایتنا- فیسبوک و توئیتر دو شبکه محبوب اجتماعی در پخش خودکار ویدئو به رقابت پرداختند.
توئیتر در رقابت با فیسبوک قابلیت پخش خودکار ویدئو را به خدمات خود اضافه کرد، این در حالی است که برخی از کاربران با این مساله مخالفند.
به گزارش ایتنا از فارس، پخش خودکار ویدئو موجب میشود تا کاربران در زمان مرور فید خبری خود در فیسبوک و توئیتر، بدون اجرای دستی ویدئوها شاهد پخش خودکار آنها باشند.
این کار به خصوص به ضرر کاربرانی است که با گوشی و تبلت به اینترنت متصل میشوند، زیرا هزینه بالایی را به علت مصرف سرسامآور دیتا به آنها تحمیل میکند.
این قابلیت برای همه ویدئوهای توئیتر اعم از فایلهای گیف، فایلهای چند ثانیهای طراحی شده از طریق سایت Vine و ... فعال است.
همچنین امکان چرخش ویدئوها برای مشاهده آنها در وضعیت افقی نیز وجود دارد.
توئیتر برای جلب رضایت کاربران به آنها امکان داده تا در صورت تمایل این قابلیت را فعال نکنند و تنها با کلیک کردن ویدئوهای مورد نظر را پخش کنند.
همچنین آنها میتوانند تنظیماتی را اعمال کنند که پخش ویدئوها تنها در حالت وای.فای ممکن شود.