کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رقابت شرکت‌های بزرگ در اینترنت بر سر ماه رمضان

1 تير 1394 ساعت 17:26

ایتنا - هر شرکت می‌کوشد با ارائه اطلاعات مرتبط با این ماه مبارک، تعداد بازدیدکنندگان خود را افزایش دهد.




با آغاز ماه مبارک رمضان، رقابت شدیدی بین شرکت‌های بزرگ اینترنتی و در راس آنها گوگل، فیس‌بوک و توییتر در گرفته است.

هر شرکت می‌کوشد با ارائه اطلاعات مورد نیاز کاربران در این ماه، تعداد بازدیدکنندگان خود را افزایش دهد.

به عنوان مثال گوگل صفحه ویژه‌ای در جست‌وجوگر خود تعبیه کرده که در آن اطلاعات مفیدی درباره زمان امساک، زمان افطار و اوقات نماز بر اساس موقعیت کاربر، و نیز بخش‌های سرگرمی و فیلم گنجانده شده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از شبکه اسکای نیوز، در این صفحه دستور آشپزی و روش تهیه غذاها و شیرینی‌های مربوط به کشورهای مختلف منطقه نیز آموزش داده می‌شود.

همچنین مسلمانان با مراجعه به این بخش، می‌توانند با توجه به موقعیت جغرافیایی خود رستوران‌هایی را که در اطراف‌شان فعالیت می‌کنند شناسایی کرده و برای صرف افطار به نزدیک‌ترین رستوران مراجعه نمایند.

سایت توییتر نیز دست به ابتکار جالبی زده است، به این صورت که اگر کاربری در توییت‌های خود از هشتگ رمضان استفاده کند، یک هلال ماه در کنار توییت او قرار می‌گیرد.

شبکه اجتماعی فیس‌بوک نیز استیکرهایی ویژه ماه رمضان ساخته است.

این استیکرها از فیلم کارتونی فریج ساخته امارات اقتباس شده است.


کد مطلب: 36727

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/36727/رقابت-شرکت-های-بزرگ-اینترنت-سر-ماه-رمضان

ايتنا
  https://www.itna.ir