ایتنا - کودکو با تجربه خوبی که در۲ سال فعالیت گذشته خود داشته، با نیازها و علاقه مندی های مادران آشناست.
کودکو از نگاه وال استریت ژورنال
30 تير 1394 ساعت 12:12
ایتنا - کودکو با تجربه خوبی که در۲ سال فعالیت گذشته خود داشته، با نیازها و علاقه مندی های مادران آشناست.
این روزها همه جا صحبت از پایان تحریم هاست.
از تجار بزرگ تا زنان خانه دار، همه امیدوارند این اتفاق، تاثیر مثبتی در زندگی شان داشته باشد. اما آنهایی که دستی در کسب و کار دارند، تنها نگاه نمیکنند. و پیگیر اتفاقات و فرصتهایی هستند که به توسعه کسب و کارشان کمک کند.
غیر از ایرانیها، خارجیها هم به این رویداد مهم توجه دارند و آنرا پیگیری میکنند. و فرصتهای سرمایه گذاری را رصد کرده و آماده حضور در بازار ایران میشوند.
تجارت الکترونیک یکی از بسترهای مناسب سرمایه گذاری در ایران است. خانم فاطمه امیرسلیمانی از موسسین سایت تجارت الکترونیک کودکو که در زمینه فروش سیسمونی ، اسباب بازی و محصولات کودک فعالیت دارد می گوید: " پروژه ما توجه زیادی را از سوی سرمایه گذاران خارجی جلب کرده است. سرمایه گزارانی با انگیزه و علاقه بسیار."
فروشگاه کودکو˓ که توسط خانم ها فاطمه امیرسلیمانی و لادن و ملودی گلشنی تاسیس شده است˓ الگو گرفته از شرکت آمریکایی diapers.com میباشد که در سال ۲۰۱۰ به آمازون فروخته شد. خانم امیر سلیمانی از روی تجربه همکاری با کسب و کارهای بین المللی، اینطور برآورد میکند که در میان رقابت جهانی برای سرمایه گذاری روی شرکت های اینترنتی، سرمایه گذاران غربی استارت آپ های ایرانی را یکی از امکان های جذاب برای سرمایه گذاری می دانند. این سرمایه گذاران انتظار دارند که در صورت برداشته شدن تحریم ها، رشد فزاینده ای در بازار ایران را شاهد باشیم از این رو به فکر پیدا کردن راهکارها و ابزاری برای جذب ۸۰ میلیون ایرانی به خرید اینترنتی و تجارت الکترونیکی هستند.
کد مطلب: 37188
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/37188/کودکو-نگاه-وال-استریت-ژورنال