ایتنا - سازمانهایی که بخش اعظم بودجه خود را به فناوریهای ابری اختصاص دادند طی ۱۲ ماه گذشته رشد ۴۷ درصدی را تجربه کردند.
مرکز تحقیقاتی Forrester گزارش جدیدی را با عنوان «ضروریات فناوریهای مرتبط با کسب و کار در عصر مشتریمداری» منتشر کرد و آمارهایی را در این زمینه ارائه داد.
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، در این گزارش گفته شد کسب و کارهای سراسر جهان این روزها ترجیح میدهند سیاستهای خود را از فناوری اطلاعات به فناوریهای سازمانی تغییر دهند و گامهای پیشرو را مبتنی بر نتایج حاصل از تحلیل دادهها بردارند.
بر اساس این گزارش گفته شد بین سالهای ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ میلادی میانگین درآمد کسب و کارهای بزرگ که به صورت گسترده در حوزه فناوریهای سازمانی سرمایهگذاری کردند رشد ۳۰ درصدی را تجربه کرد و در مقابل سازمانهایی که در این زمینه سرمایهگذاری کمتری انجام دادند با رشد ۲۶ درصدی درآمدهای خود مواجه شدند.
سازمانهایی که بخش اعظم بودجه خود را به استفاده از فناوریهای ابری و خدمات تحلیل داده اختصاص دادند طی ۱۲ ماه گذشته موفق شدند رشد ۴۷ درصدی را تجربه کرده و همچنین ۶۰ درصد سازمانهای بزرگ جهان اعلام کردند ظرف ۱۲ ماه آینده سراغ این فناوریها می روند.
حدود دوسوم سازمانهایی که سرمایهگذاری در این زمینه برای آنها اهمیت فراوان داشت اعلام کردند که فناوری به یک عامل متمایز برای آنها تبدیل شده است تا بتوانند از رقبای خود پیشی بگیرند و در مقابل، یکچهارم سازمانهایی هیچ گونه سرمایهگذاری در این زمینه نکردند اظهار داشتند که نسبت به سال گذشته پیشرفت در مقابل رقبا نداشتهاند.
این بررسی همچنین نشان داد سازمانهایی که طی یک سال گذشته بر سرمایهگذاریهای خود در حوزه فناوری افزودهاند، بیشتر توانستهاند تجربیات کاربری را در اولویت فعالیتهای خود قرار دهند تا به صورت دقیقتر به نیاز مشتریان خود پاسخ گویند.