ایتنا - مایکروسافت تاکنون هیچ خبری در مورد بزرگترین اختلال تاریخ فعالیتهای اسکایپ منتشر نکرده است.
اسکایپ ۱۵ ساعت از دسترس همه خارج شد
5 مهر 1394 ساعت 3:16
ایتنا - مایکروسافت تاکنون هیچ خبری در مورد بزرگترین اختلال تاریخ فعالیتهای اسکایپ منتشر نکرده است.
خدمات ارتباطی اسکایپ که زیر نظر شرکت مایکروسافت مدیریت میشود، روز گذشته پس از ۱۵ ساعت اختلال سرانجام توانست در اختیار کاربران جهانی قرار بگیرد.
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینکوئیرر، این هفته اسکایپ بزرگترین اختلال در تاریخ فعالیتهای خود را تجربه کرد. این مسئله که ابتدا در چند کشور شناسایی شد، طولی نکشید که برای کاربران جهانی به یک مشکل بزرگ تبدیل شد تا به مدت ۱۵ ساعت دسترسی همه کاربران به خدمات اسکایپ غیرممکن شود.
شرکت اسکایپ با انتشار بیانیهای مشکل پیش آمده را تکذیب کرد و توضیح داد که تمام اختلالات پیش آمده را برطرف کرده است و این سرویس هماکنون میتواند بدون بروز هر مشکلی توسط کاربران جهانی استفاده شود.
در این بیانیه گفته شد: «ما مشکلی را در شبکه خود شناسایی کردیم که از دسترسی کاربران به حسابهای کاربری جلوگیری میکند و امکان استفاده از خدمات اسکایپ غیرممکن میشود. ما در تلاشیم تا ارتباط مجدد همه کاربران خود را برقرار کنیم و تمرکز اصلی ما برای ارایه مجدد همه خدمات است.»
کد مطلب: 38292
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/38292/اسکایپ-۱۵-ساعت-دسترس-همه-خارج