کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

Cortana اطلاعات افراد حاضر در جلسات کاری را منتشر می‌کند

13 مهر 1394 ساعت 11:28

ایتنا - Cortana کلیه اطلاعات شخصی مورد نظر کارمندان را به صورت خودکار از پروفایل شخصی آنها در LinkedIn استخراج می‌کند.




زمانی که قرار است با افراد مختلف جلسه کاری برگزار کنید، دانستن جزئیات بیشتر در مورد آنها می‌تواند بسیار مفید باشد. این اطلاعات معمولا در صفحه اختصاصی افراد مذکور روی شبکه‌های اجتماعی ارائه می‌شود و البته بسیار دشوار است که بخواهید جزئیات شخصی مربوط به هر یک از افرادی که قرار است با شما جلسه کاری داشته باشند را به خاطر بسپارید.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از پی‌سی‌ورلد، شرکت مایکروسافت در تلاش است این اقدام را برای سازمان‌ها آسان کند و سرویس جدیدی ارائه دهد تا مدیران و کارمندان آسان‌تر بتوانند جلسات کاری خود را مدیریت کنند.

مایکروسافت روز گذشته قابلیت جدیدی برای دستیار دیجیتالی Cortana ارائه کرد و ضمن اتصال مستقیم آن به شبکه اجتماعی LinkedIn توضیح داد که از این پس کاربران سازمان می‌توانند به کمک این سیستم، کلیه اطلاعات شخصی مربوط به هر یک از افراد مورد نظر خود را به دست آورند.

زمانی که کاربران از طریق سیستم Cortana وارد حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی LinkedIn می‌شوند، این دستیار دیجیتالی به آنها کمک می‌کند تا بتوانند به صورت مستقیم به تقویم الکترونیکی خود دسترسی داشته باشند و به صورت خودکار کلیه مشخصات مربوط به افرادی که قرار است با آنها جلسه کاری برقرار کنند را در اختیار بگیرند.

 

قابلیت جدید به گونه‌ای طراحی شده است که دستیار دیجیتالی Cortana کلیه اطلاعات شخصی مورد نظر کارمندان را به صورت خودکار از پروفایل شخصی آنها در LinkedIn استخراج می‌کند.

این طور که مایکروسافت توضیح داده است، Cortana از روی تقویم الکترونیکی تشخیص می‌دهد که جلسه کاری بعدی با چه کسانی برگزار می‌شود و متناسب با آن به دنبال اطلاعات کاربردی افرادی می‌گردد که قرار است در این جلسه حاضر شوند.

این قابلیت می‌تواند بسیار کارآمد باشد. زیرا اطلاعات شخصی کارمندان معمولا در داده‌های سازمانی آنها لحاظ نمی‌شود و مدیران معمولا به این اطلاعات دسترسی ندارند.
 


کد مطلب: 38490

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/38490/cortana-اطلاعات-افراد-حاضر-جلسات-کاری-منتشر-می-کند

ايتنا
  https://www.itna.ir