مایکروسافت با معذرتخواهی 20 دقیقه رایگان به هر کاربر میدهد
ایتنا- مدیران اسکایپ: بعضی وقتها تنها معذرتخواهی از مردم کافی نیست!
روز ۲۱ سپتامبر سرویس مکالمه صوتی-تصویری اسکایپ ساعتها دچار قطعی شد.
به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، مایکروسافت مالک اسکایپ برای رفع قطعی تلاش زیادی کرد و درنهایت کاربران بدترین روز قطعی خود را سپری کردند تا اینکه بالاخره سرویسها به حالت عادی بازگشت.
به همین خاطر مدیران اسکایپ اعلام کردند: بعضی وقتها تنها معذرتخواهی از مردم کافی نیست! به همین دلیل آنها ۲۰ دقیقه مکالمه رایگان صوتی-تصویری را به کاربران هدیه کردند.
کاربران میتوانند این مکالمه را بین ۶۰ لاین تعریفشده زمینی و ۸ لاین موبایل تعریفشده در سراسر جهان استفاده کنند و مدت استفاده از زمان دریافت پیام معذرتخواهی ۷ روز تعیینشده است.
چند روز آینده کاربران پیام مکالمه رایگان را دریافت خواهند کرد.
اسکایپ سرویس ویدئو کنفرانس، ارسال پیام و مکالمه صوتی-تصویری روی VOIP است که در سال ۲۰۰۳ توسط پریت کاسه سالو و جان تالین (اهل استونی) با زبان دلفی، سی و سی پلاس پلاس نوشته شد و اکنون ۳۸ زبان زنده دنیا را پشتیبانی میکند و ماه می ۲۰۱۱ مایکروسافت آن را به قیمت ۸.۵ میلیارد دلار خرید.
در سال ۲۰۱۰ بیش از ۶۶۰ میلیون کاربر جهانی و ۱۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه داشت. در سال ۲۰۱۴ گفته شد ترافیک اسکایپ به اسکایپ با رشد ۳۶ درصدی نسبت به ۲۰۱۳ بالغبر ۲۱۴ میلیارد دقیقه مکالمه شد.
معلمان اغلب محیطهای آموزشی و دانشگاههای از راه دور از سرویس اسکایپ بهره زیادی میبرند و هنوز ۴۴ درصد از کارمندان اسکایپ در دفتر استونی مستقر هستند.