۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۰

اشیا چگونه کار می‌کنند

ایتنا- سایت HowStuffWorks با هدف آشنایی کاربران با کارایی و چگونگی کار اشیای مختلف راه‌اندازی شده.
اشیا چگونه کار می‌کنند


اگربه زبان انگلیسی آشنایی دارید و همچنین دوست دارید به منبع بی‌پایانی از اطلاعات جالب در خصوص کارایی ابزارهای مختلف دسترسی داشته باشید، حتماً سری به سایت www. howstuffworks. com بزنید.


البته متن‌های قرار گرفته در این سایت به زبان ساده‌ای نوشته شده و اگر در سطح معمولی هم انگلیسی بلد باشید می‌توانید مطالب این سایت را مطالعه کنید.

همان‌طور که از اسم سایت مشخص است این سایت در مورد نحوه کار تمام وسایل، ابزارها و... است که در اطراف خود می‌بینیم یا به آنها فکر می‌کنیم.

هدف این سایت فراهم آوردن زمینه‌ای برای آشنایی کاربران با کارایی و چگونگی کار اشیای مختلف است.

این سایت از انواع رسانه‌های دیداری وشنیداری عکس، کردار، ویدئو و انیمیشن برای انتقال مفاهیم خود بهره می‌گیرد.

در یک کلام این سایت تقریباً در مورد هر چیزی که بخواهید، اطلاعات مفصلی در اختیارتان می‌گذارد و می‌تواند یک مرجع عالی در این زمینه برای شما باشد.

در واقع بیشتر مطالب این سایت را نحوه کار ابزارها و وسایل مختلف دربرمی‌گیرد و راه‌هایی برای اینکه از این ابزار بهترین استفاده را داشته باشیم.

این مطالب خواندنی نیز در دسته‌بندی‌های مختلف به شکل نوار افقی در بالای صفحه دیده می‌شود.

از میان این دسته‌بندی می‌توان به فرهنگ، سرگرمی، تکنولوژی، سلامت، دنیای گل و گیاه، اقتصاد، خودرو، سبک زندگی، حیوانات و... اشاره کرد.

همچنین هر کدام از این دسته‌بندی‌ها به زیرمجموعه متنوع دیگر تقسیم می‌شوند. برای مثال اگر بخش سرگرمی را انتخاب کنید با مطالب گوناگونی مانند نحوه کار تلسکوپ یا اینکه برنامه‌های تلویزیونی چگونه بازیگران خود را انتخاب می‌کنند روبه رو خواهید شد.

منبع : ایران
کد مطلب: 38690
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام