استقبال روزنامهها از ارائه خدمات واقعیت مجازی به مشتریان دیجیتال
ایتنا- در سالهای اخیر و با همهگیر شدن اینترنت میزان استقبال از نشریات چاپی کاهش یافته.
پس از استقبال بسیاری از شرکتهای فناوری از هدستهای واقعیت مجازی حال روزنامه نیویورک تایمز هم به این فکر افتاده که از این محصول به نفع خود استفاده کند.
به گزارش ایتنا از فارس، نیویورک تایمز قصد دارد هدستهای ساده Cardboard گوگل را به درب منازل مشترکان خود ارسال کند. این هدستها برای تعدادی از مشترکان مجله تایم هم ارسال میشود.
برنامه NYT VR که بر روی این هدست نصب میشود و در گوگلپلی و فروشگاه iOS در دسترس است به کاربران امکان میدهد تا محتوای چندرسانهای سه بعدی خبری و ... را از همین طریق مشاهده کنند. این برنامه با iOS 8 به بالا و Android 4.3 به بالا سازگاری دارد.
یکی از اولین فیلمهای سه بعدی که برای استفاده از طریق همین هدست تولید شده به بررسی شرایط زندگی سه کودک جنگ زده اختصاص دارد.
قرار است در آینده ویدئوهای سه بعدی بیشتری برای استفاده از همین طریق تولید شود.
در سالهای اخیر و با همهگیر شدن اینترنت میزان استقبال از نشریات چاپی کاهش یافته و لذا آنها از روشهای مختلفی برای افزایش مخاطبان خود بهره میگیرند.