۰
plusresetminus
يکشنبه ۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۲

دل مرکز ارائه خدمات سازمانی می‌شود

ایتنا - از جمله سیاست‌هایی دل برای خود در نظر گرفته است می‌توان به تغییر کاربری نرم‌افزارها،‌ محصولات و خدمات این شرکت اشاره کرد.
دل مرکز ارائه خدمات سازمانی می‌شود


شرکت دل سری جدید محصولات، نرم‌افزار‌ها و خدمات خود را برای سازمان‌ها عرضه کرد تا از این طریق بتواند به صورت گسترده به یک مرکز جامع ارائه‌دهنده امکانات فناورانه کسب و کارها تبدیل شود.


به گزارش ایتنا از رایورز،‌ این شرکت با برگزاری کنفرانس سالانه Dell World در تگزاس آمریکا چندین محصول جدید سازمانی خود را در معرض دید عموم قرار داد و در سخنرانی افتتاحیه این کنفرانس گفته شد که دل از این پس به جز تولید رایانه‌های شخصی،‌ در زمینه خدمات سازمانی‌ هم گام‌های بزرگ برمی‌دارد.

«مایکل دل» بنیانگذار و مدیرعامل این شرکت در سخنرانی خود از تغییرات جدیدی خبر داد که به موجب آن شرکت دل به عنوان مرکز ارائه دهنده خدمات سازمانی خود را به بازار جهانی معرفی می‌کند.

از جمله تغییراتی که شرکت دل برای خود در نظر گرفته است می‌توان به تغییر کاربری نرم‌افزارها،‌ محصولات و خدمات این شرکت اشاره کرد تا به موجب آن کلیه سرویس‌های دل با راهکارهای سازمانی سازگار شوند.

 

«مایکل دل» در این خصوص گفت: «ما برای ادامه حضور شرکت خود در بازار جهانی چشم انداز متفاوتی را در نظر گرفته‌ایم. ما معتقدیم که گام‌های بزرگ در عرصه خدمات سازمانی برایمان ضروری است.»

او اعلام کرد که تجربه شرکت دل در زمینه تولید مراکز داده بسیار موفق بوده است و این شرکت هم‌اکنون می‌کوشد برنامه‌های آتی خود را به صورت ویژه بر خدمات سازمانی متمرکز کند.
 
کد مطلب: 38860
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام