۱
۰
plusresetminus
شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۱

راهکار گوگل‌پلی برای رهایی کاربران از تبلیغات

ایتنا- گوگل‌پلی از سال ۲۰۱۶ امکانی را فراهم خواهد کرد که زمان دانلود یک اپلیکیشن، ‌مشخص شود آیا این اپلیکیشن با تبلیغات بارگذاری می‌شود یا خیر.
راهکار گوگل‌پلی برای رهایی کاربران از تبلیغات


گوگل اخیرا این امکان را فراهم کرده است که زمان دانلود یک اپلیکیشن از سرویس گوگل‌پلی، مشخص شود که این اپلیکیشن همراه با تبلیغات بارگذاری می‌شود یا خیر.


به گزارش ایتنا از ایسنا، بر این اساس همه اپلیکیشن‌هایی که در این سرویس عرضه می‌شوند، باید با برچسب «ad-supported» که به معنی پشتیبانی از تبلیغات است، علامت‌گذاری شوند.

اگرچه برچسب «ad-supported» برای بسیاری از بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها جدید خواهد بود، اما این قابلیت ‌در حال حاضر در بخشی از پلی‌استور با عنوان «designed for families» که برنامه‌های طراحی‌شده برای خانواده‌ها نام دارد، فعال است.

توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها باید تا ۱۱ ژانویه سال ۲۰۱۶ (۲۱ دی ۱۳۹۴) مشخص کنند که اپلیکیشن‌هایشان تبلیغات دارد یا خیر؛ درغیر این صورت، اگر نتوانند به درستی این موضوع را مشخص کنند، اپلیکیشن آنها توسط گوگل پلی به حالت تعلیق در می‌آید.
کد مطلب: 39390
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
بنظر شما مهم‌ترین وظیفه دولت جدید در حوزه IT چیست؟
حمایت از بخش خصوصی حوزه فاوا
افزایش سرعت اینترنت
کاهش تعرفه اینترنت
رفع فیلترینگ