ایتنا - این شرکت میکوشد از فناوریهای پوشیدنی مصرفی مانند ساعتهای هوشمند استفاده تخصصی ببرد.
در بازار اشباعشده امروز شرکت اچپی تمایلی به معرفی ساعت مچی هوشمند ندارد و در عوض میخواهد به صورت متفاوت در بازار جهانی فناوریهای پوشیدنی گام بردارد.
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از پیسیورلد، شرکت اچپی فناوریهای پوشیدنی را یک فرصت مناسب برای خود میداند و بر این باور است که اگر این فناوریها را با خدمات سازمانی ادغام کند، به بهترین شکل از آنها استفاده خواهد کرد.
هماکنون پروژه کوچکی در مرکز مدیریت فناوری اچپی تعریف شده است که بر توسعه فناوریهای پوشیدی تاکید دارد و بر مبنای آن دستگاههای مخصوص بازار سازمانی ساخته میشود.
این شرکت میکوشد از فناوریهای پوشیدنی مصرفی مانند ساعتهای هوشمند استفاده تخصصی ببرد و قابلیتهایی را به آنها اضافه کند تا به صورت ویژه آنها را برای کاربران سازمانی کاربردی کند.
«ران کافلین» مدیر مرکز سیستمهای شخصی اچپی در این خصوص گفت: «ما حین حرکت به جلو یاد میگریم از فناوریهای پیرامون خود چگونه استفاده کنیم.» در بازار کنونی انواع فناوریهای پوشیدنی فروخته میشوند. ولی کاربران سازمانی هنوز ابزار تخصصی در اختیار نگرفتهاند.
کافلین با جزییات کامل توضیح نداد که اچپی در این زمینه چه محصولی را عرضه خواهد کرد. ولی اظهار داشت که به زودی نسل جدید فناوریهای پوشیدنی سازمانی توسط اچپی عرضه میشود.
فناوریهای پوشیدنی که اچیپی به صورت ویژه برای کاربران سازمانی عرضه میکند محصول مشترکی از رایانههای شخصی، تبلتها و چاپگرها محسوب میشود.