ایتنا- بنیاد خیریه بیل گیتس با همکاری اسنپ چت و یوتیوب به مدت 24 ساعت به اختصاص مبالغی جهت مبارزه با ایدز دست میزنند و به ازای هر پست یا مشاهده ویدیوی خاص، رقم سه دلار را برای درمان بیماران ایدزی اهدا خواهند کرد.
استفاده از شبکههای اجتماعی برای مبارزه با ایدز
14 آذر 1394 ساعت 11:16
ایتنا- بنیاد خیریه بیل گیتس با همکاری اسنپ چت و یوتیوب به مدت 24 ساعت به اختصاص مبالغی جهت مبارزه با ایدز دست میزنند و به ازای هر پست یا مشاهده ویدیوی خاص، رقم سه دلار را برای درمان بیماران ایدزی اهدا خواهند کرد.
بنیاد خیریه بیل گیتس با همکاری اسنپ چت و یوتیوب به مدت ۲۴ ساعت به اختصاص مبالغی جهت مبارزه با ایدز دست میزنند و به ازای هر پست یا مشاهده ویدیوی خاص، رقم سه دلار را برای درمان بیماران ایدزی اهدا خواهند کرد.
به گزارش ایتنا از رایورز از وبسایت خبر تحلیلی engadget، شبکههای اجتماعی بهعنوان ابزارهایی نیرومند در مدیریت حضور افراد در دنیای مجازی به حساب میآیند. در بسیاری از موارد جوانب منفی شبکههای اجتماعی بر جوانب مثبت آنها برتری دارند ولی این موضوع همیشه به این شکل نیست و چهبسا کمپینهای فراوانی برای آگاهسازی افراد نسبت به موارد مهمی مانند بیماریهای صعبالعلاج، موجب ایجاد آگاهی عمومی و جمعآوری مبالغ زیاد برای مبارزه با این بیماریها شده است.
شبکههای اجتماعی پتانسیل بالایی برای تبلیغات عمومی در زمینهٔ سلامت اجتماعی و مبازره با بیماریها دارند. حال به مناسبت روز جهانی ایدز در روز یازدهم آذر بسیاری از شبکههای اجتماعی به کمک این سازمان آمدهاند تا بتوانند با بیماریهای بزرگی مانند ایدز مبارزه کنند.
کد مطلب: 39582
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/39582/استفاده-شبکه-های-اجتماعی-مبارزه-ایدز