ایتنا- نوکیا قصد دارد تا با استفاده از دوربین 60 هزار دلاری اوزو (ozo) به سراغ ورود به رقابت در بازار واقعیت مجازی برود.
برنامه نوکیا برای ورود به عرصه واقعیت مجازی
18 آذر 1394 ساعت 12:52
ایتنا- نوکیا قصد دارد تا با استفاده از دوربین 60 هزار دلاری اوزو (ozo) به سراغ ورود به رقابت در بازار واقعیت مجازی برود.
نوکیا قصد دارد تا با استفاده از دوربین ۶۰ هزار دلاری اوزو (ozo) به آستانه ورود به رقابت در بازار واقعیت مجازی برود.
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وبسایت خبر تحلیلی engadget، شرکت نوکیا پس از عدم توفیق در زمینه تلفن همراه و افول شدیدی که در طول چند سال اخیر تجربه کرده است به صورت هوشمندانهتری به سراغ سرمایهگذاری بر روی فناوریهای مختلف میرود. در همین راستا این شرکت قصد دارد تا با کمک یک دوربین ویژه به سراغ ورود به بازار پر جنب و جوش واقعیت مجازی برود.
این دوربین که اوزو نام دارد در حقیقت یک گوی ویژه است که دارای قابلیت فیلمبرداری بهصورت ۳۶۰ درجه و تولید تصاویر مورد نیاز برای عینکهای واقعیت مجازی خواهد بود.
کد مطلب: 39583
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/39583/برنامه-نوکیا-ورود-عرصه-واقعیت-مجازی