ایتنا - کاربران سازمانی در اروپا روی شبکههای اجتماعی مختلف اعلام کردند که این مشکل از صبح روز پنجشنبه 3 دسامبر 2015 آغاز شد.
پس از اختلافات گسترده در سرویس آنلاین Office 365 مایکروسافت و عدم دسترسی کاربران اروپایی به خدمات مربوطه، مایکروسافت با انتشار بیانیهای تایید کرد که مشکل برطرف شده است.
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینکوئیرر، این اختلال گسترده موجب شد دسترسی تمام کاربران سازمانی در اروپا به Office 365 غیرممکن شود و آنها نتوانند از طریق مرورگر اینترنیت وارد حسابهای کاربری Exchange شوند.
کاربران سازمانی در اروپا روی شبکههای اجتماعی مختلف اعلام کردند که این مشکل از صبح روز پنجشنبه ۳ دسامبر ۲۰۱۵ آغاز شد و بیشتر از یک روز به طول انجامید.
مایکروسافت از همان ساعات ابتدایی این مشکل را تایید کرد و توضیح داد در تلاش است هر چه سریعتر آن را برطرف کند. در بیانیه مایکروسافت گفته شد: «برخی کاربران در اروپا و بریتانیا به Office 365 دسترسی ندارند.
ممکن است این اتفاق به صورت موقت برای آنها صورت گرفته باشد. سرویسها به طور کامل بازبینی شدهاند و به سرعت مشکل پیش آمده را برطرف میکنیم.»
لازم به ذکر است که این اختلالات کاربران Azure را هم دچار مشکل کرد و باعث شد آنها نیز به ابزارهای مبتنی بر وب دسترسی نداشته باشند.
در جریان بروز این مشکل دسترسی کاربران به سرویسهای اینترنتی Operational Insights، Machine Learning، portal.azure.com و manage.windowsazure.com مختلف شد.