۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۲

فیس‌بوک در اندیشه جلب نظر صاحبان مشاغل

ایتنا- درحال حاضر عده کمی از کاربران امکان تست خدمات فیس‌بوک در محل کار را پیدا می‌کنند.
فیس‌بوک در اندیشه جلب نظر صاحبان مشاغل


فیس‌بوک در رقابت با برخی شبکه‌های اجتماعی تخصصی قصد دارد، خدمات تازه‌ای موسوم به فیس‌بوک در محل کار ارائه دهد که از نظر ظاهری تفاوت چندانی با امکانات این شبکه اجتماعی ندارد.


به گزارش ایتنا از فارس، همان‌طور که از نام این خدمات پیداست نمی‌توان از خدمات فیس‌بوک در محل کار برای بازی کردن استفاده کرد و بیشتر از آن برای ایجاد نمایه کاربری حرفه‌ای و تخصصی استفاده می‌شود.

خدمات یادشده به طور آزمایشی از ژانویه سال ۲۰۱۶ ارائه می‌شود و کار بر روی آن از ۱۸ ماه قبل آغاز شده است.

این خدمات هم از طریق رایانه‌های رومیزی و هم از طریق برنامه‌های همراه اندرویدی و آیفون در دسترس علاقمندان خواهد بود.

فعلا این خدمات به رایگان ولی تنها از طریق دریافت دعوتنامه در دسترس خواهد بود. تمامی شرکت‌های تجاری در صورت تمایل می‌توانند به این خدمات دسترسی داشته باشند تا کارکنان خود را به طور شبکه‌ای به یکدیگر متصل کنند.

در حال حاضر ده‌ها شبکه اجتماعی حرفه‌ای با تخصص با جلب نظر صاحبان مشاغل در دسترس هستند که از جمله آنها می‌توان به یامر متعلق به مایکروسافت، اسلک و لینکداین اشاره کرد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد ۱۳ هزار کارمند از ۱۱۰ ملیت در ۲۶ کشور به زودی از امکانات تازه فیس‌بوک برای صاحبان مشاغل بهره‌مند خواهند شد.

برخی بانک‌ها، مؤسسات مالی و اعتباری، کارخانه‌ها و ... استفاده از این خدمات را آغاز کرده‌اند.
کد مطلب: 39740
نام شما
آدرس ايميل شما

بنظر شما مهم‌ترین وظیفه دولت جدید در حوزه IT چیست؟
حمایت از بخش خصوصی حوزه فاوا
افزایش سرعت اینترنت
کاهش تعرفه اینترنت
رفع فیلترینگ