در این نظرسنجی یاهو با 12.3 درصد بعد از گوگل که 66.6 درصد آرا را به خود اختصاص داده است، ایستاد. رتبههای بعدی به ASK با 11 درصد و MSN با 3.1 درصد رسید. 5 درصد آرا نیز به سایر موتورهای جستوجوگر داده شد. مقایسه این نظرسنجی با نمونههای مشابه که در خارج از کشور انجام شده است، نشان میدهد که اختلاف گوگل با رقبای اصلی آن یعنی یاهو و MSN بسیار چشمگیر است. پشتیبانی مناسب گوگل از زبان فارسی، مهمترین دلیل در کسب این جایگاه است. گفتنی است که در این نظرسنجی 2507 نفر شرکت کردهاند. درباره ایران سئو ایران سئو یک سایت آموزشی و مستقل است که هدف آن معرفی دنیای جستوجو و موتورهای جستوجوگر به کاربران فارس زبان است. ایران سئو همچنین تلاش دارد تا مدیران سایتها را برای بالاتر بردن ضریب نفوذ سایتهای ایرانی در وب، کمک نماید. ایران سئو تلاش دارد تا با انجام نظرسنجیهای متفاوت، آماری قابل استناد از رفتار کاربران ایرانی تهیه نماید.