ایتنا- «آمیت آگاروال» مدیر آمازون در هند گفت مشتریان و فروشندگان استقبال خوبی از آمازون کردهاند و رشدی ۲۵۰ درصدی را در آسیا تجربه کرده است.
آمازون در سال ۲۰۱۵ لقب برترین خردهفروش اینترنتی هند را از آن خود کرد. این در حالی است که گفته میشود ۷۰ درصد از ترافیک خرید مربوط به کاربران موبایل بوده است.
به گزارش خبرآنلاین، آمازون که بزرگترین خردهفروش آنلاین جهان نیز هست توانست بازار هند را در سال ۲۰۱۵ در دست بگیرد و با افزودن ۵۵ هزار محصول بهصورت روزانه رکورد جدیدی را برای خود به ثبت رساند.
مدیر آمازون در هند میگوید تجربه در هند نشان داده سه فاکتور «انتخاب کالای مناسب»، «قیمت پایین» و «اعتمادسازی برای خرید آنلاین» آمازون را در قله موفقیت در میان فروشندگان آنلاین قرار داده است.
مؤسسه تحقیقاتی comScore نشان میدهد وبسایت آمازون در هند بیشترین ترافیک سایتهای خریدوفروش آنلاین را در سال ۲۰۱۵ به خود اختصاص داده و ۷۰ درصد ترافیکانی سایت در هند توسط کاربرانی است که از موبایل اینترنت دار، استفاده کردهاند.