کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اینترنت فرودگاهی با سرعت ۲۰ مگابیت بر ثانیه

19 دی 1394 ساعت 13:45

ایتنا- یک شرکت خدمات فرودگاهی طرحی را ارائه کرده است که شبکه‌های اینترنت بی‌سیم فرودگاهی را به پایداری رسانده و سرعت آن‌ها را به 20 مگابیت بر ثانیه افزایش خواهد داد.




یک شرکت خدمات فرودگاهی طرحی را ارائه کرده است که شبکه‌های اینترنت بی‌سیم فرودگاهی را به پایداری رسانده و سرعت آنها را به ۲۰ مگابیت بر ثانیه افزایش خواهد داد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبر تحلیلی engadget، امروزه بسیاری از فرودگاه‌های جهان به فناوری وای‌فای مجهز شده‌اند. با این‌ وجود نمی‌توان انتظار داشت که ارائه خدمات این فرودگاه‌ها برای اینترنت بسیار مناسب باشد و کاربران اینترنت فرودگاه‌ها معمولا در تماشای ویدیوهای آنلاین یا آپلود عکس‌ها با مشکل مواجه می‌شوند.

با این حال، به‌تازگی یکی از کمپانی‌های آمریکایی ارائه دهنده خدمات اینترنتی به نام بوئینگو (Boingo) در حال راه‌اندازی سیستم بسیار منظمی است که شامل یک بخش اولیه و رایگان و بخشی غیررایگان و سریع‌تر است. سرعت ارائه‌شده در این سیستم ۲۰ مگابیت بر ثانیه است و کمپانی یاد شده این سرعت را بسیار زیاد و شگفت‌انگیز می‌داند.

 

این در حالی است که این سرعت چندان هم شگفت‌انگیز نیست و به نظر می‌رسد که بوئینگو در این زمینه کمی اغراق می‌کند. به‌هرحال این میزان از سرعت برای انجام کارهایی ضروری با اینترنت کافی است و حتی می‌تواند شما را تا هنگام فرارسیدن زمان پروازتان سرگرم کند.

لازم است بدانید که در حال حاضر سرویس‌های سریع‌تر اینترنتی هم اکنون متعلق به فرودگاه‌هایی نظیر بالتیمور، بوستون، شیکاگو و نیویورک هستند با این‌ وجود بازهم نمی‌توان با آنها به تماشای ویدیوهایی با کیفیت بسیار بالا پرداخت. در آخر با ارائه این خدمات از سوی شرکت‌هایی نظیر بوئینگو می‌توانید در ساعات انتظار خود در فرودگاه‌ها کمی سرگرم شوید.
 


کد مطلب: 40200

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/40200/اینترنت-فرودگاهی-سرعت-۲۰-مگابیت-ثانیه

ايتنا
  https://www.itna.ir