ایتنا- شرکت اچ-تی-سی با توسعه بازار کارکرد خود به سراغ همکاری با شرکتهای خودروسازی رفته است و در این راستا سیستمی را طراحی کرده است که میتوان با کمک آن، خودروهای شرکت آئودی را با عینک واقعیت مجازی اچ-تی-سی به مشتریان معرفی کرد.
برنامههای ویژه اچ-تی-سی برای صنایع خودروسازی
20 دی 1394 ساعت 13:26
ایتنا- شرکت اچ-تی-سی با توسعه بازار کارکرد خود به سراغ همکاری با شرکتهای خودروسازی رفته است و در این راستا سیستمی را طراحی کرده است که میتوان با کمک آن، خودروهای شرکت آئودی را با عینک واقعیت مجازی اچ-تی-سی به مشتریان معرفی کرد.
شرکت اچ-تی-سی با توسعه بازار کارکرد خود به سراغ همکاری با شرکتهای خودروسازی رفته است و در این راستا سیستمی را طراحی کرده است که میتوان با کمک آن، خودروهای شرکت آئودی را با عینک واقعیت مجازی اچ-تی-سی به مشتریان معرفی کرد.
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وبسایت خبر تحلیلی digitimes، بر اساس اظهارات شر وانگ (Cher Wang) بهعنوان رئیس کمپانی اچ-تی-سی، این کمپانی بهتازگی قراردادی جدید را با کمپانی خودروسازی آئودی منعقد کرده است. بهموجب این قرارداد کمپانی آئودی از آغاز سال ۲۰۱۶ میلادی در فروشگاههای بسیار بزرگ و مطرح خود از دستگاههای واقعیت مجازی HTC Vive بهره خواهد برد.
مراجعه کنندگان به این فروشگاهها میتوانند با استفاده از این دستگاه به بررسی و حتی آزمایش رانندگی اتومبیلهای شرکت آئودی بپردازند.
کد مطلب: 40203
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/40203/برنامه-های-ویژه-اچ-تی-سی-صنایع-خودروسازی