ایتنا- مشترکان درصورت مشاهده تخلف در ارائه سرویس اینترنت پرسرعت میتوانند از طریق سامانه پاسخگوئی به شکایات 195 و پایگاه اینترنتی www,195.ir شکایات خود را ثبت کنند.
معاون رگولاتوری:
ظرفیت پورتهای پرسرعت بیش از تقاضای مشترکان است
خبرگزاری فارس , 5 بهمن 1394 ساعت 13:15
ایتنا- مشترکان درصورت مشاهده تخلف در ارائه سرویس اینترنت پرسرعت میتوانند از طریق سامانه پاسخگوئی به شکایات 195 و پایگاه اینترنتی www,195.ir شکایات خود را ثبت کنند.
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری اعلام کرد: با توجه به بسترهای ارتباطی موجود، توسعه آنها و تنوع پروانههای صادر شده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، در حال حاضر، دسترسی به سرویس اینترنت پرسرعت، بدون محدودیت در واگذاری برای متقاضیان فراهم شده است.
به گزارش ایتنا از فارس، غلامرضا داداشزاده با اشاره به اینکه ظرفیت اپراتورهای فعلی ارائهدهنده سرویس اینترنت باندپهن بسیار بالاتر از تعداد مشترکین آنهاست، افزود: در استان تهران، شرکتهای خدمات انتقال دادهها (PAP) و شرکت مخابرات ایران، دو میلیون و 170 هزار و 571 پورت پرسرعت سیمی نصب کردهاند در حالیکه تنها یک میلیون و 686 هزار نفر متقاضی دریافت سرویس بوده و سرویس مورد نظر خود را دریافت کردهاند.
وی افزود: البته در مواردی که کیفیت سرویس ارائه شده به مشترکین از شاخصهای تعیین شده پائینتر باشد، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در مورد توقف فروش سرویس اپراتور تا زمان ارتقای پهنایباند اقدام میکند.
داداشزاده با اشاره به اینکه در حال حاضر در شش استان کرمان، فارس، ایلام، بوشهر، هرمزگان و کردستان توقف فروش اعمال شده است، تصریح کرد: در مواقع اعمال توقف فروش یا مواردی که لازمه ارائه سرویس، انجام توسعه زیربنائی بخش ICT است، سرویسهای دسترسی به باندپهن شامل Wimax، Wi-Fi، 3G و 4G به عنوان سرویسهای جایگزین قابل استفاده است.
وی اظهار کرد: مشترکان درصورت مشاهده تخلف در ارائه سرویس اینترنت پرسرعت میتوانند از طریق سامانه پاسخگوئی به شکایات 195 و پایگاه اینترنتی www,195.ir شکایات خود را ثبت کنند تا از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی بررسی و پیگیری لازم انجام شود.
کد مطلب: 40654
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/40654/ظرفیت-پورت-های-پرسرعت-بیش-تقاضای-مشترکان