ایتنا- مشتریان شرکت ارتباطات زیرساخت برای دریافت خدمات مورد نیاز خود دیگر نیاز به مراجعه حضوری به این شرکت ندارند.
کد چهار رقمی 1588 به خدمات مشتریان اختصاص یافت
خبرگزاری ايسنا , 14 بهمن 1394 ساعت 13:01
ایتنا- مشتریان شرکت ارتباطات زیرساخت برای دریافت خدمات مورد نیاز خود دیگر نیاز به مراجعه حضوری به این شرکت ندارند.
شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد: مشتریان این شرکت در سراسر کشور میتوانند بدون شمارهگیری کد بین شهری با تماس با کد چهار رقمی ۱۵۸۸ خدمات درخواستی و مورد نیاز خود را از اداره کل امور مشتریان و واگذاری مدارات درخواست و پیگیری کنند.
به گزارش ایتنا از ایسنا، مشتریانی که از خدمات این شرکت از جمله فضای مراکز مخابراتی در سطح کشور، اجاره دکل، اجاره برق، اجاره جاده اختصاصی ،پهنایباند، سرویس ابر TDM، سرویس P-P، ترانزیت بینالملل، MPLS بینالملل، کانالهای HL، سرویس FX و تلکس از شرکت ارتباطات زیرساخت استفاده میکنند، میتوانند با شمارهگیری این کد چهار رقمی خدمات مورد نیاز خود را دریافت و درخواستهای خود را پیگیری کنند.
به این ترتیب مشتریان شرکت ارتباطات زیرساخت برای دریافت خدمات مورد نیاز خود دیگر نیاز به مراجعه حضوری به این شرکت ندارند و میتوانند با شمارهگیری کد تلفنی ۱۵۸۸ تمامی درخواستهای خود را از راه دور پیگیری و دریافت کنند.
کد مطلب: 40880
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/40880/کد-چهار-رقمی-1588-خدمات-مشتریان-اختصاص-یافت