ایتنا- چندی پیش خبر طراحی نسل جدید شبکه تلفن ثابت، انتقال و IP کشور اعلام و گفته شد که عملیات اجرایی آن نیز در حال انجام است.
به گفته مسئولان مخابرات، با حضور اپراتورهای جدید FCP در بازار رقابت، لزوم حضور قدرتمند شرکت مخابرات ایران برای کسب رضایت ذینفعان خود همواره راهبرد اصلی این شرکت بوده است.
به گزارش ایتنا از ایسنا، بر اساس اطلاعات نشریه ارتباطات، در این راستا واکاوی نیازهای کارکنان، مشتریان، سهامداران و تامینکنندگان شرکت مخابرات ایران به عنوان گروههای اصلی ذینفعان کلان این شرکت، ضروری دانسته شده و براین اساس، این شرکت برنامه مدونی برای استراتژی، کارکنان، مهارتها، سیستمها و ساختار خود پیشبینی و تهیه کرده است.