ایتنا - پس ازتاریخ 30 ژوئن 2016 مراکزی که آگهیهای تبلیغاتی را مبتنی بر Flash منتشر کنند، با پاسخ منفی گوگل مواجه میشوند.
صددرصد محتوای گوگل مبتنی بر سیستم HTML5
24 بهمن 1394 ساعت 19:32
ایتنا - پس ازتاریخ 30 ژوئن 2016 مراکزی که آگهیهای تبلیغاتی را مبتنی بر Flash منتشر کنند، با پاسخ منفی گوگل مواجه میشوند.
شرکت گوگل بزرگترین ارائه دهنده خدمات تبلیغات و جستوجوی اینترنتی گام دیگری برای حذف نرمافزار Flash برداشت تا واستگی خود را به این سیستم ناامن کمتر کند.
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، گوگل اعلام کرد از ژوئیه امسال هیچ آگهی تبلیغاتی مبتنی بر نرمافزار Flash را قبول نمیکند.
این طور که در بیانیه جدید گفته شده است، پس ازتاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۱۶ توسعهدهندگانی که آگهیهای تبلیغاتی را مبتنی بر Flash را روی سیستمهای AdWords و DoubleClick Digital Marketing منتشر کنند، به صورت خودکار با پاسخ منفی گوگل مواجه میشوند.
این شرکت بزرگ اینترنتی اعلام کرد مراکز بازاریابی و تبلیغاتی میبایست پس از تاریخ مذکور تمام محتوای خود را مبتنی بر سیستم HTML5 ارایه دهند.
کد مطلب: 41113
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/41113/صددرصد-محتوای-گوگل-مبتنی-سیستم-html5