کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

درگیری خطوط هوایی آمریکا و تامین کنندگان اینترنت حین پرواز

8 اسفند 1394 ساعت 10:14

ایتنا- سازمان خطوط هوایی آمریکا از شرکت گوگو (gogo) شکایت کرده است و این شرکت را متهم به ارائه قیمت‌هایی بالاتر از سطح واقعی نموده است.




سازمان خطوط هوایی آمریکا از شرکت گوگو (gogo) شکایت کرده است و این شرکت را متهم به ارائه قیمت‌هایی بالاتر از سطح واقعی نموده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب سایت خبری تحلیلی Engadget، به نظر می‌رسد که شرکت‌های هوایی ایالات متحده آمریکا با پیشنهاد بسیار مناسبی برای ارائه خدمات اینترنت حین پرواز روبرو شده‌اند که موجب شکایت آن‌ها از تامین کننده فعلی این خدمات یعنی گوگو شده است.

بر اساس قوانین موجود، اگر شرکتی بتواند پیشنهادی بهتر از شرایط موجود را به خطوط هوایی آمریکا ارائه کند، مسئولان این خطوط امکان این را دارند که انتخاب خود را تغییر بدهند و به همین دلیل نیز به‌تازگی شکایتی از شرکت گوگو انجام شده است.

 

بر اساس این شکایت به نظر می‌رسد که گوگو فرصت این را دارد که پیشنهادی بهتر را برای ادامه خدمات خود ارائه بدهد و در این صورت خواهد توانست تا قرارداد خود را با این خطوط تجدید کند.

البته شایعاتی به گوش می‌رسد که بر اساس آنها گوگو پیشنهاد مربوطه را ارائه کرده است و این پیشنهاد به‌اندازه کافی مناسب بوده است که شکایت یادشده پس گرفته شود.

به‌این‌ترتیب به‌احتمال فراوان در آینده نیز خدمات وای‌فای حین پرواز گوگو در خطوط هوایی ایالات متحده آمریکا به کار گرفته خواهند شد ولی با قیمتی بهتر و ارزان‌تر.
 


کد مطلب: 41470

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/41470/درگیری-خطوط-هوایی-آمریکا-تامین-کنندگان-اینترنت-حین-پرواز

ايتنا
  https://www.itna.ir