ایتنا- شرکت مخابرات استان تهران امسال و از سیکل پنج مطابق با مصوبه شماره ۱۷۷ سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی به مشترکان اینترنت پرسرعت خود خسارت پرداخت کرد.
به گزارش ایتنا از تسنیم، کامران کاظمی ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: درحال حاضر مشترکان اینترنت پرسرعت دارای سطح خدمات برنز هستند که خسارت بر مبنای آن پرداخت میشود.
معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران افزود: با توجه به این مصوبه ضریب دسترسی مشترکان در سطح برنز ۹۸ درصد است.
وی درباره قرارداد موافقتنامه سطح خدمات گفت: "SLA" یک قرارداد دوجانبه بین خدمتدهنده و خدمتگیرنده است که براساس توافق و به منظور تضمین پارامترهای کیفیت خدمات توافقشده، منعقد میشود. در این قرارداد باید کیفیت، نحوه اندازهگیری تخطی از سطح خدمات و ضمانتهای اجرایی آن تعیین شود.
او افزود: چنانچه کاهش کیفیت سرویس اینترنت پرسرعت (ADSL) از پارامترهای تعهد شده در قرارداد بیشتر باشد شامل پرداخت خسارت شده و در زمان بروز مشکل مشترکان میبایست با تماس با شماره ۲۰۲۰ نسبت به ثبت مشکل اقدام نمایند.