۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۵

افزوده شدن امکانات خرید الکترونیک به شبکه‌های اجتماعی

ایتنا- برخی شبکه‌های اجتماعی مشهور قصد دارند خرید الکترونیک مانند خرید بلیط کنسرت را به طور مستقیم و با همکاری شرکت‌های کارت اعتباری ممکن کنند.
افزوده شدن امکانات خرید الکترونیک به شبکه‌های اجتماعی



فیس‌بوک و توئیتر مذاکراتی را با شرکت کارت اعتباری مسترکارت به عمل آورده‌اند تا خدمات خرید الکترونیک را به میلیون‌ها کاربر خود ارائه دهند.


به گزارش ایتنا از فارس، آن کارینز مدیر بازارهای بین‌المللی مسترکارت در کنفرانسی موسوم به Money 2020 Fintech در شهر کپنهاک دانمارک در این مورد گفته است: ما کار خواهیم کرد تا مشخص شود با همکاری هم چه اقداماتی می‌توانیم انجام دهیم. شبکه ما می‌تواند چه نقشی در فضای این شبکه‌ها بازی کند و چه چیزهایی را به هم متصل کند.

مسترکارت و دیگر شرکت‌های کارت اعتباری قبلا هم همکاری‌هایی با مؤسساتی مانند اپل و گوگل داشته‌اند، اما همکاری با شبکه‌های اجتماعی موجب آغاز تحولی نو در این عرصه خواهد شد.

در عین حال فیس‌بوک از سال ۲۰۱۵ انتقال پول از طریق نرم‌افزار پیام‌رسان خود را هم ممکن کرد تا دارندگان کارت‌های اعتباری مسترکارت و ویزا در آمریکا بتوانند بدین روش برای انتقال پول اقدام کنند. توئیتر هم می‌خواهد دکمه خرید را به امکانات خود بیفزاید. انتشار این خبر موجب افزایش ۶.۸ درصدی ارزش سهام توئیتر به ۱۷.۳۵ دلار به ازای هر سهم شده است.
کد مطلب: 42257
نام شما
آدرس ايميل شما

بنظر شما مهم‌ترین وظیفه دولت جدید در حوزه IT چیست؟
حمایت از بخش خصوصی حوزه فاوا
افزایش سرعت اینترنت
کاهش تعرفه اینترنت
رفع فیلترینگ