ایتنا- آمار بهدستآمده از مراکز معتبر تحلیلی و آماری نشان دهنده این است که صنایع استریم آنلاین موسیقی توانستهاند در کسب درآمد از مدلهای فیزیکی مشابه پیشی بگیرند.
پیشی گرفتن موسیقی دیجیتالی از رسانههای فیزیکی در سطح جهان
28 فروردين 1395 ساعت 13:08
ایتنا- آمار بهدستآمده از مراکز معتبر تحلیلی و آماری نشان دهنده این است که صنایع استریم آنلاین موسیقی توانستهاند در کسب درآمد از مدلهای فیزیکی مشابه پیشی بگیرند.
آمار بهدستآمده از مراکز معتبر تحلیلی و آماری نشان دهنده این است که صنایع استریم آنلاین موسیقی توانستهاند در کسب درآمد از مدلهای فیزیکی مشابه پیشی بگیرند.
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وبسایت خبری تحلیلی Engadget، موسیقی بهعنوان یکی از صنایع بسیار مهم و پردرآمد در عصر دیجیتال شناخته میشود با این حال نحوه ارائه موسیقی در دنیای امروزی ما دستخوش تغییراتی بسیار زیاد شده است و مانند انواع دیگر رسانهها بیشتر بهسوی ارائه محتوا بهصورت آنلاین گرایش داشته است.
بهتازگی آمار مربوط به فروش موسیقی در سطح جهانی در طول سال گذشته میلادی به رسانهها ارائه شده است که این آمار نشان دهنده آغازی برای پایان عصر ساختار فیزیکی عرضه موسیقی است.
آمار ارائه شده نشان میدهند که در طول سال ۲۰۱۵ میلادی، صنایع موسیقی ازنظر سود به مجموع رشد ۱۵ میلیون دلاری دست یافتهاند که این رقم معادل ۳.۲ درصد رشد کلی در صنایع است.
کد مطلب: 42286
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/42286/پیشی-گرفتن-موسیقی-دیجیتالی-رسانه-های-فیزیکی-سطح-جهان