۰
plusresetminus
چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۰

خلاص شدن از آگهی‌‌های یوتیوب دشوارتر شد

ایتنا- یوتیوب درصدد افزودن آگهی‌های شش ثانیه‌ای به سایت خود است که پرش از روی آنها غیرممکن است و کاربران چاره‌ای جز مشاهده آنها نخواهند داشت.
خلاص شدن از آگهی‌‌های یوتیوب دشوارتر شد


آگهی‌های جدید یوتیوب کوتاه بوده و پیام آنها در همان شش ثانیه به مخاطب منتقل می‌شود. به نظر می‌رسد این تبلیغات برای جذب کاربران گوشی‌های هوشمند طراحی شده که نه حوصله تماشای تبلیغات طولانی مدت را دارند و نه تمایلی به پرداخت پول اضافه برای مشاهده تبلیغات ویدئویی بر روی گوشی.


به گزارش ایتنا از فارس، گوگل مالک یوتیوب می‌گوید این آگهی‌ها پاسخی به این واقعیت است که کاربران دوست دارند در اسرع وقت بر روی تبلیغات کلیک کرده و آنها را مشاهده نکنند.

آگهی‌های ویدئویی یوتیوب در حالت عادی طولانی هستند و برخی از آنها حدود یک دقیقه به طول می‌انجامند. اما پرش از روی آنها بعد از چند ثانیه ممکن است و لذا کاربران معمولا تنها ابتدای این تبلیغات را مشاهده می‌کنند. تمایل به عدم مشاهده این تبلیغات برروی گوشی‌های هوشمند بیشتر است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد نیمی از افراد ۱۸ تا ۴۹ ساله تمایل دارند حتی در خانه هم بر روی گوشی به مشاهده ویدئو بپردازند و لذا تبلیغات ویدئویی باید متناسب با همین تمایل طراحی شوند. بر همین اساس تبلیغات در یوتیوب معمولا به خوبی مورد توجه قرار می‌گیرند و بر فروش محصولات و کالاها تاثیر مثبتی دارند.
کد مطلب: 42597
نام شما
آدرس ايميل شما

بنظر شما مهم‌ترین وظیفه دولت جدید در حوزه IT چیست؟
حمایت از بخش خصوصی حوزه فاوا
افزایش سرعت اینترنت
کاهش تعرفه اینترنت
رفع فیلترینگ