سامانه پاسخگویی به مشتریان تجاری مخابرات راهاندازی شد
ایتنا- شرکت مخابرات ایران از راهاندازی سامانه ۲۰۱۰ برای پاسخگویی ۲۴ ساعته به مشتریان تجاری این شرکت خبر داد.
بر اساس اعلام مخابرات، سامانه پاسخگویی۲۰۱۰ یا مرکز تماس متمرکز ویژه مشتریان تجاری شرکت مخابرات ایران به صورت ۲۴ ساعته و حتی در زمان تعطیلات ، پاسخگوی خدمات مورد نیاز مشتریان است.
به گزارش ایتنا از فارس، از قابلیتهای ویژه این مرکز، امکان پاسخگویی به تمام مشتریان تجاری شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور به صورت متمرکز و در اسرع وقت است و به صورت میانگین، مشکلات پیش آمده حداکثر تا ۴ ساعت پس از اعلام، برطرف میشود.
همچنین، این شبکه قابلیت دارد تا امکان انتخاب زبان فارسی یا انگلیسی، ارائه اطلاعات صورتحساب، اطلاع در خصوص محصولات سرویسها، تغییر سرویس فعلی، ارتباط با پشتیبانی فنی و اطلاع از وضعیت مکاتبات را در اختیار مشترکان قرار دهد.