ایتنا- فوربس ارزش برند اپل را ۱۵۴.۱ میلیارد دلار در نظر گرفت که شش درصد از سال ۲۰۱۵ بیشتر و تقریبا دو برابر گوگل به ارزش ۸۲.۵ میلیارد دلار است.
طبق رتبهبندی فوربس
اپل همچنان باارزشترین برند
خبرگزاری ايسنا , 25 ارديبهشت 1395 ساعت 12:56
ایتنا- فوربس ارزش برند اپل را ۱۵۴.۱ میلیارد دلار در نظر گرفت که شش درصد از سال ۲۰۱۵ بیشتر و تقریبا دو برابر گوگل به ارزش ۸۲.۵ میلیارد دلار است.
با وجود کاهش سهام و رشد منفی، اپل باز هم باارزشترین برند سال ۲۰۱۶ نام گرفت.
به گزارش ایتنا از ایسنا، با توجه به آخرین رتبهبندی فوربس، علیرغم اولین رشد منفی سه ماهه اپل از سال ۲۰۰۳ با کاهش فروش آیفون، آیپد و سایر محصولات مک، این شرکت باارزشترین برند سال ۲۰۱۶ نامگذاری شد.
کاهش سودهای اخیر اپل کافی نبود تا این شرکت را از دستیابی به مکان اول در لیست در کنار رقبایی مانند گوگل مایکروسافت برای ششمین سال متوالی بازدارد.
کوکاکولا، فیسبوک، تویوتا، IBM، دیزنی، مکدونالد، GE، سامسونگ، آمازون در رتبههای بعدی قرار دارند. سایر شرکتهای قابل توجه مانند اینتل در رتبه ۱۷، اچپی در رتبه ۳۸، سونی در رتبه ۷۶ و نتفلیکس در رتبه ۷۹ قرار دارند.
اپل علیرغم کاهش حدود ۳۰ درصدی سهام از می ۲۰۱۵ باارزشترین شرکت باقی ماند. آلفابت، شرکت مادر گوگل در حالی که در ماه فوریه با اختلاف کمی اپل را پشت سر گذاشته بود، در حال حاضر پس از اپل قرار دارد.
کد مطلب: 42891
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/42891/اپل-همچنان-با-ارزش-ترین-برند