۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۶
معاون وزیر ارتباطات پاسخ داد:

چرا ایمیل‌های ایرانی موفق نیستند؟

ایتنا- جهانگرد: برای اجرای سرویس ایمیل بومی لازم است طرح‌های موفق تجاری بهتر لازم مورد استفاده قرار گیرد.
چرا ایمیل‌های ایرانی موفق نیستند؟


رئیس سازمان فناوری اطلاعات تاکید دارد: با توجه به این‌که نگهداری و پشتیبانی سرویس ایمیل امری پرهزینه‌ محسوب می‌شود، لازم است ارائه‌ این سرویس با خدمات دیگر همراه شود تا بدین ترتیب هزینه‌ها مدیریت شود.


به گزارش ایتنا از ایسنا، نصرالله جهانگرد در پاسخ به سوالی درباره موفق نبودن ایمیل‌های ایرانی و برنامه دولت برای بهبود شرایط این بخش اظهار کرد: قطعا وضعیت ایمیل‌های بومی به تدریج بهتر خواهد شد، اما به طور کلی با توجه به پرهزینه بودن نگهداری و پشتیبانی این فضا و با توجه به این‌که به‌طور غالب گزینه‌هایی که به عنوان ایمیل بومی مطرح می‌شوند، قصد دارند به طور مستقل تنها سرویس ایمیل را ارائه کنند، برای اجرای موفق این کار لازم است طرح‌های تجاری بهتری مورد استفاده قرار گیرد که این اتفاق هم به تدریج در حال رخ دادن است.

معاون وزیر ارتباطات همچنین متذکر شد: نکته دیگر آنکه در ارائه‌ خدمات ایمیل بومی و بومی‌ساز این بخش تاکید اصلی بر آن است که شرایط فراهم شود تا داده‌ها و اطلاعات کشور و مردم در فضای داخلی مستقل شده و کمتر مورد استفاده مراجع بین‌الملل قرار گیرد. بدین ترتیب حتی سرویس‌هایی که ممکن است در یک شرکت و برای کارمندان آن شرکت هم ارائه شوند می‌توانند موثر واقع شوند و مانع خروج اطلاعات در کشور شوند.
کد مطلب: 42990
نام شما
آدرس ايميل شما


a
feedback
Iran, Islamic Republic of
.... درباره موفق نبودن ایمیل‌های ایرانی و برنامه دولت ....
سه دلیل عمده
1- نداشتن دانش کافیدر این زمینه
2- تقلید از الگو های ورشکسته
3- عدم اعتماد کاربران به امنیت حریم خصوصی
بنظر شما مهم‌ترین وظیفه دولت جدید در حوزه IT چیست؟
حمایت از بخش خصوصی حوزه فاوا
افزایش سرعت اینترنت
کاهش تعرفه اینترنت
رفع فیلترینگ