توییتر سرانجام بلااستفاده بودن سرویس خرید خود را پذیرفت
ایتنا- توئیتر برنامههای خود برای تبدیل این سایت به یک ابزار خرید آنلاین را متوقف کرد تا بر روی طرحهای دیگری متمرکز شود.
توئیتر گروه تجارت و بازرگانی خود را منحل کرده و افرادی که در بخشهای مختلف به این کار اشتغال داشتهاند، مرخص شدند.
به گزارش ایتنا از فارس، این ابتکار عمل که توسط دیک کاستتولو مدیر قبلی توئیتر آغاز شد، شامل اقداماتی همچون افزودن دکمه خرید به پستهای توئیتری بود تا کاربران بتوانند به طور مستقیم از این شبکه اجتماعی خرید کنند.
اما مساله این است که کاربران توئیتر را شبکهای اجتماعی برای تبادل اخبار و اطلاعات میدانند و نه ابزاری برای خرید کالا و دسترسی به خدمات. تغییر سیاست توئیتر در این زمینه به معنای غیرفعال شدن دکمه خرید نیست و قرار است این شرکت بر روی انتشار آگهیهای محصولات مختلف خود متمرکز شود.نمایش تبلیغات برای کاربران توئیتر بر مبنای سابقه استفاده آنها از توئیتر صورت میگیرد.
توئیتر هفته گذشته اعلام کرد افزودن لینک، تصویر و ویدئو به پستهای کاربران را بخشی از محدودیت ۱۴۰ کاراکتری پستهای این شبکه اجتماعی محسوب نمیکند تا کاربران مجال بیشتری برای ارسال مطالب متنوع داشته باشند.