ایتنا - IBM همچنان به عنوان بزرگترین تولیدکننده نرمافزارهای مدیریت ارتباط با مشتری در جهان محسوب میشود و بیشترین سهم از این بازار را در اختیار دارد.
رشد ۱۲ درصدی بازار جهانی نرمافزارهای CRM طی سال ۲۰۱۵
18 خرداد 1395 ساعت 11:56
ایتنا - IBM همچنان به عنوان بزرگترین تولیدکننده نرمافزارهای مدیریت ارتباط با مشتری در جهان محسوب میشود و بیشترین سهم از این بازار را در اختیار دارد.
بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از سوی مرکز تحقیقاتی گارتنر، ارزش بازار جهانی نرمافزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) طی سال ۲۰۱۵ میلادی ۲۶.۳ میلیارد دلار بوده که این رقم از بازار ۲۳.۴ میلیارد دلاری آن در سال ۲۰۱۴ حدود ۱۲ درصد بیشتر است.
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینفورمیشن-منیجمنت، «جولیان پولتر» مدیر تحقیقات گارتنر در این خصوص گفت: «بین سالهای ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۵ میلادی واگذاری و خرید شرکتهای فعال در حوزه نرمافزارهای CRM به میزان گسترده صورت گرفته است. در این دوره زمانی شش ساله میتوان به بیش از ۳۰ واگذاری بزرگ اشاره کرد.»
بررسیهای گارتنر نشان داد پنج شرکت نرمافزاری بزرگ در حوزه CRM بیش از ۴۵ درصد این بازار را طی سال ۲۰۱۵ در اختیار داشتهاند. سهم این شرکتها نسبت به سال ۲۰۱۴ تفاوت اندکی را تجربه کرده است و البته Adobe توانسته خود را به عنوان رتبه پنجم این لیست معرفی کند.
گارتنر توضیح داد IBM همچنان به عنوان بزرگترین تولیدکننده نرمافزارهای مدیریت ارتباط با مشتری در جهان محسوب میشود و بیشترین سهم از این بازار را در اختیار دارد.
کد مطلب: 43315
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/43315/رشد-۱۲-درصدی-بازار-جهانی-نرم-افزارهای-crm-طی-سال-۲۰۱۵