کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

روابط عمومی مخابرات اعلام کرد

برند مخابرات از پیش‌داوری رئیس سازمان حمایت آسیب دید

تعرفه جدیدی ابلاغ نشده

5 تير 1395 ساعت 10:32

ایتنا- شرکت مخابرات ایران در واکنش به اظهارات رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: پیش داوری زودهنگام مدیر عامل این سازمان باعث تشویش اذهان عمومی و آسیب رساندن به برند شرکت مخابرات ایران شد.




به گزارش سرویس فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران در پاسخ به اظهارات رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، توضیحاتی به شرح ذیل ارائه کرد:

۱. تعرفه‌های جدید تلفن ثابت هنوز به شرکت مخابرات ایران ابلاغ نشده است و این شرکت هزینه مکالمات را کماکان براساس تعرفه‌های گذشته محاسبه می‌کند.

لذا فرمایش جناب نوابی که "این ارقام باید به حساب مردم برگردد" یک پیش داوری زودهنگام بود که متاسفانه فقط باعث تشویش اذهان عمومی و آسیب رساندن به برند شرکت مخابرات ایران شده است.

۲. کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات یک نهاد قانونی و آگاه نسبت به قوانین و مقررات و اعضاء آن نیز، نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و صاحب نظران دانشگاهی هستند و ریاست آن هم بر عهده وزیر ارتباطات است و چنانچه بخواهد تعرفه‌های جدید را به شرکت مخابرات ایران ابلاغ کند، همه ضوابط و قوانین مرتبط را بررسی و بعد از طی فرایندهای قانونی و اطمینان از درستی آن اقدام خواهد کرد. طبیعتا، شرکت مخابرات ایران هم مجری قوانین خواهد بود.

۳. آنچه درباره تعرفه‌های جدید از قول دبیر کمیسون تنظیم مقررات ارتباطات اعلام شده قانونی است و قانونگذار با اشراف به این امر، تعدیل تعرفه را در پایین‌ترین سطح اعمال کرده است.

در پایان شرکت مخابرات ایران انتظار دارد اکنون که بعد از ١٣ سال قرار است تغییراتی در تعرفه‌های تلفن ثابت به منظور افزایش توان مخابرات در توسعه و سرمایه‌گذاری مناسب و ارایه خدمات مطلوب به مشترکان اعمال شود، نخبگان و مسئولان محترم کشور به این امر از زاویه کارشناسی و با نگاه به وضعیت اقتصادی کشور و تحولات فناوری‌های ارتباطات بپردازند و مانع اجرای آن نشوند."

منبع: تسنیم


کد مطلب: 43764

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/43764/برند-مخابرات-پیش-داوری-رئیس-سازمان-حمایت-آسیب-دید

ايتنا
  https://www.itna.ir