ایتنا- اگر میخواهید از جزئیات سرویس اینترنتی که استفاده میکنید با خبر شوید، یا مشکل و مغایرتی با توافق با شرکت مذبور وجود دارد، 195 به کمکتان میآید!
سرپرست معاونت نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری گفت: مشترکان سرویسهای ADSL و WiMAX با مراجعه به پنل کاربری خود در پایگاه اینترنتی اپراتور طرف قرارداد، جزئیات سرویس خریداری شده شامل مبالغ پرداختی به اپراتور، مدت اتصال، حجم مصرفی را مشاهده کنند.
به گزارش ایتنا از تسنیم، حسین فلاح جوشقانی با اشاره به این موضوع گفت: شرکتهای ارائهکننده این خدمات موظف هستند ضمن اطلاعرسانی شفاف تعرفه و نحوه ارائه خدمات خود به مشتریان، امکان مشاهده تمامی اطلاعات مربوط به سرویس فروخته شده را در پنل کاربری هر مشترک فراهم کنند.
وی با اشاره به اینکه بررسی و کنترل اطلاعات و جزئیات سرویس دریافتی در پنل کاربری توسط هر مشترک، افزایش شناخت از سرویس خریداری شده را به همراه دارد، تصریح کرد: مشترکان درصورت مشاهده مغایرت در سرویس خریداری شده با اطلاعات موجود در این بخش (سرعت و حجم تعریف شده، هزینههای پرداخت شده و ...) میتوانند از طریق مراجعه به سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به آدرس www.195.ir یا تماس با شماره تلفن ۱۹۵ شکایت خود را ثبت و پیگیری کنند.
195 به هیچ کس هیچ کمکی نمیکنه. پیج های وزیر رو در شبکه های اجتماعی ببینید، خیلی ها نسبت به عملکرد 195 اعتراض دارند. ظاهرا جز کپی پیست کردن جواب های اماده برای دک کردن مردم هنر دیگه ای نداره. این نهاد باید پشتیبان مردم میبود، اما طوری عمل میکنه انگار وظیفهاش دفاع از شرکت های اینترنتی و مخابرات در برابر اعتراضات مردمی است!
حداقل قبل از اینکه مطلبی و بزارید چک کنید ببینید منابعی که مشخص میکنید درست باشه و کار کنه ( اصلا آدرس سایتی که دادید باز نمیکنه ) اگه همه اطلاع رسانی های شما اینطور باشه وای به حال ما