ایتنا- شرکت اپل که برنامهریزی ویژهای برای فروش تلفنهای همراه خود در بازارهای چین داشته است در این بازار عرصه رقابت را به سامسونگ و هواوی باخته است.
شرکت اپل که برنامهریزی ویژهای برای فروش تلفنهای همراه خود در بازارهای چین داشته است در این بازار عرصه رقابت را به سامسونگ و هواوی باخته است.
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وبسایت خبری تحلیلی digitimes، بازار چین با توجه به جمعیت بسیار زیاد این کشور بهعنوان یکی از مهمترین بازارهای هدف برای بسیاری از شرکتهای تولید کننده تلفنهای همراه هوشمند بهحساب میآید.
در این میان شرکت اپل برای دستیابی به فروش مطلوب مدل آیفون 6S، حساب ویژهای بر روی توفیق در این بازار داشته است ولی آمار فروش نشان میدهد که رقبای این شرکت در این بازار موفقتر عمل کردهاند.
بر اساس گزارشهای منتشر شده به نظر میرسد که تلفنهای همراه گلکسی S7 و گلکسی S7 اج از شرکت سامسونگ به همراه سری P9 از شرکت هواوی توانستهاند تا در زمینه فروش نسبت به مدل یاد شده از آیفون برتر عمل کنند.
صدر جدول فروش در بازار چین مربوط به دو مدل یاد شده از شرکت سامسونگ است که تا به حال معادل ۴۵۱ میلیون دلار در این بازار فروختهاند و شرکت هواوی نیز در رتبه دوم موفقیت فروش قرار داشته است.
مهمترین مدلهای هواوی که در شکلگیری این موفقیت نقش داشتهاند را میتوان P9 و P9 پلاس دانست ولی مدلهای Mate 8 و Honor V8 نیز در این بازار بسیار موفق عمل کردهاند.