ایتنا - این سرویس به ترکیب دادههای درون سازمانی شرکتها با منابع بیرونی خواهد پرداخت تا پیشبینیهای تحلیلی فراهم کند و نگاه وسیعتری به مشتریان داشته باشد.
تمجید SugarCRM از راهبرد هوشمند مدیریت ارتباط با مشتریان
31 مرداد 1395 ساعت 16:51
ایتنا - این سرویس به ترکیب دادههای درون سازمانی شرکتها با منابع بیرونی خواهد پرداخت تا پیشبینیهای تحلیلی فراهم کند و نگاه وسیعتری به مشتریان داشته باشد.
شرکت SugarCRM (عرضهکننده محصولات و خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان) در طی همایش سالیانه خود با عنوان SugarCon که در هفته گذشته برگزار شد، از عرضه جدید خود با عنوان «سرویس هوش Sugar» خبر داد که مبتنی بر یادگیری ماشین است و در حال حاضر در فاز توسعه بهسر میبرد.
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از Toptechnews، گفته میشود این سرویس که از طریق عامل هوش مصنوعی با نام کانداس(Candace) ارائه خواهد شد، شکل و شمایل Siri یا Cortana را داراست. این سرویس به ترکیب دادههای درون سازمانی شرکتها با منابع بیرونی خواهد پرداخت تا پیشبینیهای تحلیلی فراهم کند و نگاه وسیعتری به مشتریان داشته باشد.
گفتنی است تاکنون هنوز هیچ تاریخی برای عرضه و یا قیمتی برای این محصول جدید اعلام نشده است. آنطور که شوگر.سی.آر.اِم اعلام کرده، این سرویس اطلاعاتی، بهعنوان فروشگاهی همهمنظوره و مملو از اطلاعات در خصوص تعاملات فروشنده و مشتری عمل خواهد کرد.
در طی همایش گفتهشده، آقای ریچ گرین(مدیر ارشد محصول در شرکت شوگر.سی.آر.اِم) به عرضه نمایشی از کانداس و سرویس جدید اطلاعاتی پرداخت. او گفت فناوریهای جدید به تحول مدیریت ارتباط با مشتریان کمک میکنند و اظهار کرد که سرویس جدید شوگر.سی.آر.اِم، بر فناوریهایی بنا نهاده شده است که از طریق دو تصاحب جدید به این مجموعه افزوده شدهاند؛ یعنی Contastic و Stitch.
کد مطلب: 44834
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/44834/تمجید-sugarcrm-راهبرد-هوشمند-مدیریت-ارتباط-مشتریان