راه اندازی شبکه اجتماعی ویدئویی جدید برای جلب نظر نوجوانان
ایتنا-برنامه جدید فیسبوک که Lifestage نام دارد به طور خاص برای استفاده افراد زیر ۲۲ سال طراحی شده که از روحیه و سلائق خاص خود برخوردارند.
فیسبوک بعد از خرید اینستاگرام و واتساپ و افزودن امکانات متنوع به آنها نقشههای تازهای برای جلب نظر نوجوانان و جوانان دارد.
به گزارش ایتنا از فارس، عرضه یک برنامه موبایلی تازه با تمرکز بر قابلیتهای ویدئویی و امکانات شبکههای اجتماعی در دستور کار فیسبوک قرار گرفته است.
این برنامه Lifestage نام دارد و فیسبوک امیدوار است از این طریق دبیرستانیها را جذب کند. کاربران برنامه یاد شده برای تکمیل نمایه شخصی خود باید ویدئوها و سلفیهایی از موارد مورد علاقه و مواردی که به آنها علاقه ندارند تهیه کنند.
برنامه یاد شده از کاربران میخواهد با دوستانشان عکس بگیرند، غذاهای مورد علاقهشان را در برابر دوربین نمایش دهند، عکسها و ویدئوهایی از شیطنتها و جست و خیزهایشان تهیه کنند و کل اطلاعات زندگی خصوصیشان را در برابر دوربین ثبت کرده و برای ذخیره بر روی سرورهای شرکت فیسبوک ارسال کنند.
Lifestage به طور خاص برای استفاده افراد زیر ۲۲ سال طراحی شده که از روحیه و سلائق خاص خود برخوردارند و گفته میشود که این اطلاعات تنها برای هم مدرسهایها و دیگر نزدیکان هر فرد نمایش داده میشود. اما نحوه خاص گردآوری اطلاعات توسط این شبکه اجتماعی شناخت جزییترین خصوصیات و ویژگیهای اخلاقی افراد را ممکن خواهد کرد.
این برنامه موبایلی توسط Michael Sayman کارمند ۱۹ ساله فیسبوک طراحی شده که بعد از فراغت از تحصیل در دبیرستان برنامه مذکور را طراحی کرده است. وی از ۱۳ سالگی به طراحی برنامههای رایانهای علاقمند شد و مارک زاکربرگ شخصا از وی خواست تا به گروه تحت رهبری وی در فیسبوک بپیوندد.